Ik ben dus nu al iets over 2 weken flink verkouden/ziek geweest. Blijkbaar heerst het nu rond : Keelpijn wat tot een schorre stem kan lijden, veel snotteren, lelijk hoestje, ik had daarbij ook nog wat lichte druk in mijn hoofd omdat waarschijnlijk die holtes goed verstopt zaten.
Zoals aangegeven heb ik ook veel gesnotterd en een lelijk hoestje gehad. ik merkte op dat bij deze stevige verkoudheid of griepje ik heel veel slijm ophoeste, veel meer dan wat ik ooit normaal heb. Ik hoest normaal nooit echt slijm op en zeker niet met de quantiteit die ik heb gehad de afgelope 2 weken.
Echter is er wel 1 vervelend dingetje erbij gekomen en dat ik dat ik nu al 5x heb overgegeven. Eerste keer was onder de douche. Ik heb toen geloof ik alleen slijm opgekotst. 2 andere keren waren smorgens vroeg na het ontbijt. Ik geloof dat het weer slijm was maar ook een beetje maaginhoud. Dit was vorige week zaterdag en 3 dagen geleden. De overige 2 keer was vandaag. 1x maal onder de douche, het was meer kokhalsen, want het kwam niet echt eruit maar er was wel wat slijm weg en de laatste keer toennet ongeveer een kwartier na het douchen. Dit was gevolgd door beetje slijm en wat meer maaginhoud maar het stopte wel snel bij alle gevallen.
Ik vroeg me af of het normaal kon zijn dat dit overmatige slijm continue mijn kokhalsreflex stimuleert? Ik vind het namelijk zeer vervelend en hoop niet dat het iets ernstigs is.