Ik heb al een aantal dagen last van mijn keel. Ben heel
Misselijk en heb last van mijn nek, verkouden en het gevoel van braken. En voel me steeds warm koud warm koud. Ik heb hier al 3 dagen last van maar word er niet beter op… wat kan dit zijn?
Hieronder de bijlage….
@Vanessa
Griep, Corona, een verkoudheid? Er gaat vanalles rond in elk geval
Griep? Corona?
Hier ook hetzelfde gehad, een heel taai stuk met bloed door het ophalen van neus en op te ‘roggelen’’ Het ging gepaard met keelontsteking! Best een groot dik stuk ook, heb de foto ook aan de huisarts gezien, die vond het ook bijzonder. Meteen antibiotica gehad omdat mij holtes ook pijn deden.
Hallo allemaal, ik ben blij dit te lezen. Ik heb dit vandaag opgehoest. Het voelde dik en hard aan en ik heb ook koorts!
Ik heb al een week vermoedelijk corona, ik hoest enorm veel en hard. Woensdag hoestte ik precies een stukje weefsel met bloed in op. Het was taai en leek idd op kippenfilet. Sinds gisteren heb ik toch antibiotica gekregen omdat de situatie blijft aanhouden met koorts en verhoging. Vandaag hoestte ik weer een vreemd stuk op. Het lijkt wel serrano ham. Heel vies, toch beangstigend.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Het is een stukje slijm met wat bloed door het intensief hoesten.
Ik heb het ook eens in de zoveel tijd
Dat mijn klieren pijn doen , totaal niet lekker ben , koud , keelpijn
ontsteking / uiteindelijk hoest je een pr weefsel brokjes uit of een grote ..
dat geeft dan toch gelijk verlichting. Maar bij mij is het wit , zonder bloed .. taai stuk weefsel?
ben toch wel benieuwd...wat dat is . Gelukkig lees ik dat er meer mensen zijn die het hebben.
heeft u er antwoord op,
Dat zijn dan amandelsteentjes