Hai ik heb nu al sinds januari knobbels in mij nek. Het begon bij 1 en werd al sneller meer. Ik heb een echo laten maken en die echo was helemaal goed. Daarna (een maand later) kreeg ik een knobbel bij mijn sleutelbeen en was er weer paniek. 3 weken later maakte ik weer een echo en er was weer niks aan de hand. Ook heb ik mijn bloedgeprikt na de eerste echo en ook daar was niks aan te zien alle waardes waren goed. De knobbels groeien vlgm niet de ene is wel harder dan de andere maar verder groeien ze niet. De knobbel boven mijn sleutel been voel ik niet altijd de ene is die meer voelbaar dan de andere keer. Maar ik ben ook hypochonder dus ben ergens nog steeds bang dat ik het heb en dat ik het moet laten onderzoeken.
Sinds een paar dagen ben ik wel bang dat die bij mijn sleutelbeen opeens groter word
Er zijn toch al de nodige onderzoeken gedaan en daar is niks uitgekomen. Het is dus een irreële angst. I.p.v. doe onderzoeken laten doen kun je beter met een psycholoog gaan praten
Dat doet ze dus niet. Angst om iets wat er dus niet is
Ja ik loop al bij een hiervoor dacht alleen deze week te voelen dat die bij mijn sleutelbeen groter werd dus wou vragen of ik verder onderzoek moet doen of het gewoon moet geloven dat het niets is. Mijn sleutelbeen doet ook pijn maar zit er ook echt bizar veel aan en span steeds aan.
maar zit er ook echt bizar veel aan en span steeds aan.
Zo gaan die lymfeklieren dus nooit weg.
Ik bedoelde: ze wordt niet groter. Je denkt dat
Nee u heeft ook gelijk. Is gewoon stom dat ik het zelf niet geloof dat het niets is iets zegt in mij “wat als” en ik word gewoon elke dag getriggerd want als ik het opeens zie zitten de knobbel moet ik eraan zitten voor mijn gevoel maar moet het inderdaad rust geven
Laatste vraag! Als er een knobbel bij je sleutelbeen zit is het dan altijd kwaadaardig? Want dat lees ik en zie ik op internet
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Nee hoor. Dr. Google is altijd een slechte adviseur