Beste ik voel net onderaan me schaamlippen een zachte knobbel. Kan dit een lymfeklier zijn?
Nee, dat zal geen lymfeklier zijn
Ik lees op internet hele enge dingen.. ik ga morgen huisarts bellen. Ik ben zo bang. Wat kan het zijn. Ik heb wel sinds 3 maanden lang last van schimmel random me schaamlippen
Ik zou het zo niet kunnen zeggen. Maar een lymfeklier is het niet want die zitten daar niet
Hoi, ik kom net teruf van de huisarts, ik heb allemaal schimmel random me schaamstreek; en die knobbel op me venusheuvel blijkt een klier te zijn. Ik vind het alsnog eng dat het op klier gegooid word.. kan er een klier tussen de venusheuvel en lies ontstaan? Me huisarts zegt van wel..
Zoek eens de klieren van Bartholin op,als je toch aan het googlen bent.
Die ontstaat niet zomaar ,maar die hebben we daar onder ( "we" als in alle dames onder ons) allemaal.
Die klier zal je huisarts waarschijnlijk bedoelen en die kan, als hij geïrriteerd of ontstoken raakt,hele vervelende klachten geven.
Beste Suzan bedankt voor de uitleg. Maar de klier zit echt tussen me lies en me grote schaamlip. Ze heeft gevoeld. Dus niet in me vagina zelf of bij de ingang
Misschien is het dan handiger om de vragen die je nog hebt, rechtstreeks aan je huisarts te stellen.
Die heeft gekeken en gevoeld en weet waar je het over hebt.
Hier op het forum zijn geen artsen en sowieso zou het online zonder onderzoek een minder betrouwbare diagnose geven dan een bezoek aan je huisarts die wel een fysiek onderzoek kan uitvoeren
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies