Ja dat zou kunnen. Het wordt tijd dat jij je vader eens met rust moet gaan laten. Jij projecteert jouw angsten op je vader. Zoek hulp voor jezelf
Weet ik John.
Indien dit echt Leukemie zou zijn (wat hier hoogstwaarschijnlijk niet het geval is). Welke andere symptomen zouden ook moeten optreden?
Ik ga in ieder geval proberen dit te laten rusten.
Er is geen sprake van leukemie. Dat zouden ze in het ziekenhuis toch echt wel opgemerkt hebben. En ik ga ook geen symptomen opnoemen want dan blijf je daar ook weer de hele tijd mee bezig
Beste John,
Sorry dat ik hierover nog eens een vraag stel.
Heb het enkele weken kunnen laten rusten.
Ondertussen zijn de blauwe plekken / bloeduitstortingen op de armen van papa verminderd.
Wel heeft hij nu een kleine infectie aan zijn been (gevolg van een open wonde bij stoten).
Hij neemt hiervoor antibiotica.
Kan deze infectie een teken van Leukemie zijn?
In lees dat vaker infecties voorkomen.
Thx,
Simon
Dat is gewoon een ontstoken wondje... Dat heeft leukemie helemaal niets te maken
Bedankt John.
Wat wordt dan bedoeld met vaker voorkomende infecties bij Leukemie?
Hij heeft dus een wond omdat hij zich heeft gestoten. Die wond is gaan ontsteken. Dan ga je toch niet aan leukemie denken
Yes idd. Ik probeer gewoon te begrijpen wat ze bedoelen met “grotere kans op infecties” als vaak voorkomend symptoom bij leukemie ?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Je moet dat helemaal niet proberen te begrijpen. Je vader heeft geen leukemie. Je moet je daar helemaal niet mee bezig houden
Bedankt John.
Maar wat bedoelen ze dan met vaker infecties bij leukemie?
Ik probeer het los te laten.
Hij voelt zich (buiten zijn infectie aan zijn been, waarvoor hij antibiotica neemt) kiplekker.
Ik veronderstel dat indien een dergelijke infectie het gevolg van Leukemie zou zich zeer ziek zou voelen?
Sorry voor de foute naam, maar kan je mij hierop nog antwoorden?
Ik ga de vraag niet beantwoorden. Anders ben je dadelijk de weg helemaal kwijt met je leukemie.
Je moet je daar niet mee bezig houden. Je vader heeft geen leukemie. Hij heeft een wondje opgelopen en dat is gaan ontsteken. Dat heeft met leukemie helemaal niets te maken
Ok John.
Het zijn dus geen dergelijke infecties die gelinkt worden aan Leukemie?
Nee dus.