Bedankt John.
Klopt, ik maak me snel zorgen.
Zijn onderhuidse bloedingen veel voorkomend bij gebruik Asaflow?
In geval Petechiën, zijn dit dan heel veel puntjes of slecht enkele?
Bedankt!
@ Simon ik denk dat ik die vragen in voorgaande berichten toch al heb beantwoord.
Ok… maar Zijn onderhuidse bloedingen/kleine booedinktjes veel voorkomend bij gebruik Asaflow?
Ik heb eerder al uitgelegd hoe dat is met bloeduitstortingen bij oudere mensen. En bij gebruik van asaflow kan dat idd want het is een bloedverdunner
Bedankt John.
Laatste vraag: In geval Petechiën op de arm, zijn dit dan heel veel puntjes of slecht enkele (5-6)?
Beste John,
Papa is gisteren bij de dermatoloog langsgegaan.
In bijlage ook een foto van zijn arm.
Je ziet hierop een recent spontane bloeding.
Ook voor hem is dit een verschijnsel dat vaak voorkomt bij ouderen omwille van de lichte, dune huid, alsook door de Asaflow die papa slikt.
Totaal geen teken van leukemie en totaal geen reden om me zorgen te maken volgens hem.
Je volgt zijn mening dus…? Een banaal iets.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik ben het er helemaal mee eens. Ik herken dit soort vlekken van mijn bejaarde ouders
John, klopt het dat indien de bloedresultaten 4 maanden geleden uitstekend waren deze vlekken onmogelijk gelinkt kunnen worden aan Leukemie?
Een nieuwe bloedanalyse heeft daarom geen zin.
Cat is dan idd zeer onwaarschijnlijk.
Je moet lulp gaan zoeken voor je angsten!
Cat is dan idd zeer onwaarschijnlijk.
Je moet lulp gaan zoeken voor je angsten!
Cat had Dat moeten zijn excuus