Mijn dochtertje van 2 jaar heeft sinds 1 week koorts. De eerste dag was het hoge koorts (39,5) daarna enkel op momenten (in de nacht en middag) rond de 38.4
Ze is wel ontzettend moe, terwijl ze normaal héél druk is. Ze is ongeveer 3 uur per dag 'levendig' en de andere uren ligt ze of hangt ze op mij. Ook is ze al 0,5 kilo afgevallen terwijl ze al ondergewicht heeft. Dit baart mij ook grote zorgen, dit kan niet lang doorgaan.
Wat ik het gekste vind is dat ze 's nachts een bloedneusje heeft gehad. Er lag toen een flinke plas bloed naast haar gezichtje en haar neusje was helemaal vies 's ochtends.
Ook heeft ze uit haar mond wat gebloed terwijl ze sliep. Dit waren maar een stuk of 10 druppels, maar dit is absoluut niet normaal. Dit waren twee verschillende nachten deze bloedingen.
Ik vind dit zo gek. Dokter denkt toch gewoon aan griep en vraagt geen bloedonderzoek aan. Wat zouden jullie doen? Ze snuit haar neus nog niet, en vallen of stoten in bed lijkt me ook onlogisch omdat ze een rustige slaper is.. Ik vind het zo'n rare situatie en weet geen raad.