Ik ben een jongen 22 jaar en bang dat ik leukemie of lymfklierkanker heb. Ik werk 40 uur per week al 3 jaar en ben nooit moe tijdens het werk, wel na het werk. Sinds November of ervoor al. Heb ik vaak “ keelontsteking “ meestal na het eten van ijs krijg ik dat de dag erna. Het gaat ook meestal binnen 2/3 dagen weg.
Ook heb ik het gevoel dat mijn lymfklieren in de nek groot zijn, en mijn tandvlees opgezwollen is.
2 Weken geleden had ik last van jeuk zonder uitslag en een bloedneus als ik 1x in mijn neuszat, kreeg ik het 2/3 dagen achterelkaar als ik er inzat waarschijnlijk.
Nu vanmorgen werd ik om 07:00 wakker door een bloedneus, dit heeft mij toch weer aan het denken gezet. Net had ik ook het gevoel dat ik een bloedneus had maar was gewoon “ water “ dus ik voelde met mijn vinger en 20 sec later kreeg ik een bloedneus, die duurde maar max 30 sec.
Ik heb ook foto’s toegevoegd zodat jullie alles kunnen zien. Maak ik mij te druk of niet. Ik heb ook in Januari bloed geprikt (niet hiervoor) die waardes kan ik ook nog doorsturen mocht dit nodig zijn.