Ik kan er ook wel vanuit gaan dat de dokter dit goed gevoeld heeft toch? Hij wist namelijk al na 5 sec voelen te zeggen dat er niets aan de hand was. Of moet ik terug?
Oke duidelijk. Heb nu wel weer enorme inwendige irritatie in mijn anus/rectum. Ko
T dat doordat ik zo diep ben gegaan en de ontsteking/zwelling geïrriteerd heb? Het was namelijk juist minder aan het worden de afgelopen dagen…
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Oke dank voor de tip! Ik heb gemerkt dat de ‘bobbel’ op een soort van grens zit, waarna het rectum een soort van ‘bocht’ maakt? Is dat normaal? Weet dus niet of de huisarts zo diep is geweest..
Voor diegenen die het interessant vinden: ik heb de anatomie van het vrouwelijke rectum er eens bij gepakt en ontdekt dat de te voelen 'bobbel' waarschijnlijk de baarmoeder is. Deze kun je door de wand van het rectum heen voelen. Dit is ook bevestigd door een bevriende huisarts.
Tijdens het inwendig aanbrengen van de zalf is er een stuk van het vingercondoom losgelaten. Dit zit dan dus nu in mijn anus... poep ik dit vanzelf weer uit?