Hallo, ik heb al mijn hele leven een moedervlek op mijn kin, hij is dezelfde kleur als de rest van mijn gezicht en is ook niet heel groot, misschien een halve centimeter of zoiets. Er groeien ook 2 haartjes uit, die haal ik altijd weg met een scheermesje omdat ik las dat eruit trekken niet mag, en anders is het ook geen gezicht.. Maar sinds 2 a 3 dagen doet hij ineens zo'n pijn! Het is echt een maffe pijn, die door schijnt te trekken naar mijn voortanden en gister had ik ook pijn in mijn verstandskiezen en bij mijn slapen. (die kiezen moeten er wel uit maar ik ben bang voor de tandarts dus ik weet niet of dat wel met elkaar te maken heeft) Maar die pijn in mijn moedervlek is echt raar, eerder heb ik echt nooit ergens last van gehad! Ik maak me nu echt verschrikkelijk druk, en ik kan ook niet even snel naar de huisarts omdat ik nog op een heel andere plek ingeschreven sta en sinds kort ben gaan samenwonen. Ik kan zo 123 ook niet iets raars eraan ontdekken of zo, hij is niet groter geworden en heeft ook geen andere kleur, maar ik heb eerder ook nooit zo goed naar dat ding gekeken dus hoe kan ik nou weten of hij is veranderd.. Wat moet ik nu doen, ik maak me zo'n zorgen dat het een melanoom wordt ofzoiets..
groetjes