Hallo.
Ik ben 31 jaar oud.
Ik heb al ong anderhalf jaar afwijkende uitstrijkjes met hpv positief.. dit blijft vooralsnog maar aanmodderen. Ik sta onder half jaarlijkse controle maar vorig jaar kreeg ik ook telkens terugkerende met talg gevulde bultjes op binnenste en buitenste schaamlippen.. ontstonden steeds na elkaar op allerlei plekken deze rare nog nooit eerder gehad voor die tijd en dat heeft circa een half jaar geduurd. Nu wacht ik weer op uitslag van een uitstrijk en zag ik dat mijn arts had opgeschreven afwijkende cellen gezien te hebben in de cervix.
Ik heb naast al die bulten al geruime tijd last heb van schrale pijn bij aanraking vulva en enorm veel jeuk, anti schimmel crème bied geen oplossing.
Nu heb ik sinds circa 4 weken een bult op mijn buitenste schaamlip en ik dacht dat dit wederom een talg bult was, om de druk te verlichten wilde ik het na een douche leeg duwen.. maar de pijn van die zwelling is gigantisch en ik merk ook dat behalve pijnlijk erg glazig is van uiterlijk en heel actief veranderd.
Is er iemand met ervaring hierin op wat voor manier dan ook? Of hoe vinden jullie dit klinken, ben ongerust. De pijn van deze al weken aanwezige zwelling is ook niet te vergelijken met de vorige talg bulten.. en het rommelt al heel lang daar beneden met diverse klachten. Sorry voor de gekke foto.