Ik keek net in mijn mond eigenlijk vanwege het tanden poetsen maar viel me op dat ik geen symmetrische keel zie van binnen in mijn mond. Ik krijg het in dit licht moeilijk op de foto maar ik zie aan ene kant een groter bult dan aan de andere kant. Is dit iets engs??? Ik heb geen klachten dat ik weet.
Een keel is nou eenmaal niet symmetrisch
Hallo John dank je voor je geruststellende reactie. Is het ook niet raar dat als ik “aaaa” zeg (wat ze ooit v ragen bij huisarts) mijn tong ook niet recht ligt? Precies aan die kant van dat bultje ligt ook mijn tong hoger. Als ik daar voel merk ik ook dat het daar hobbeliger is dan aan de andere kant…. Sorry maar maakt me enorm zorgen erover. Jij ziet dus niks geks?
Geen mens is symmetrisch......
Als je er last van hebt of ongerust over bent, laat dan je huisarts er naar kijken.
Die kan het beter beoordelen dan via een foto op een forum.
Nee ok dat snap ik… maar ik kan dat niet in het weekend en ik maakte me er zorgen om. Ik dacht dat dit forum werd beheerd door een zorgprofessional die daar een mening over kan geven…
Ik heb er verder naar ik weet dus geen last van, maar het is dus wel duidelijk dat de ene amandel niet zichtbaar is en de andere dus wel…
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Zorgprofessional is een breed begrip en omvat logischer wijs niet alle vormen van geneeskunde.
Het enige zinvolle advies is dan het advies te geven ermee naar een arts te gaan.
Daarbij, je hebt als antwoord gekregen dat geen keel symmetrisch is en er dus niks bijzonders te zien is.
Geloof je dat niet, raadpleeg dan een arts.
En ook een arts stelt geen diagnose aan de hand van een foto,maar door fysiek onderzoek te doen.
En in jou geval kan dat zeker wel tot na het weekend wachten hoor!
Ik begin nu aan dezelfde kant oorpijn klachten te krijgen.
Wellicht dus toch foute boel. Of kan dit ook duiden op een ontsteking?
Ja een keelontstekling
Mijn keel is verder niet rood en heb geen verkoudsheidsklaxhten.
Jij vindt mijn keelholte er dus ook niet gek uitzien John?
Als je er dan toch ongerust over blijft, ga dan gewoon naar de huisarts en laat ernaar kijken.
Is goed, probeer een beetje het weekend door te komen, hoe extreem dat wellicht ook klinkt