Hallo,
Na een reportage op tv over kanker onder de nagel, bekeek ik mijn eigen nagels eens van korterbij. Toen merkte ik precies dat mijn middenvinger lijnen heeft. Lijkt dit er op of zie ik dingen die er niet zijn?
Ps, ben een vrouw van 28.
Het lijkt wel een opgeplakte nagel in ieder geval met nagellak...
Dag John,
Klopt, ik draag gelnagels maar ik leek iets te zien tussen mijn nagelriem en de start van de gelnagels. Lijkt jou dit ‘normaal’?
Een melanoom onder de nagel, is dat telkens een uitgesproken donkere lijn?
Dit eigenlijk te gek voor woorden. Je plakt een gelakte gelnagel en denkt dan wat te in in je eigen nagel... Kan toch helemaal niet. En wat je ziet is toch duidelijk het randje van de gelnagel
Het is niet op de gelnagel dat ik bedoel, maar het stuk eigen nagel die je kan zien. Hierbij nogmaals een foto met pijltjes om aan te geven welke verticale lijn ik bedoel. Uiteraard weet ik dat de horizontale lijn de start van mijn gelnagels is.
Dag John,
Het feit dat je niet meteen zag wat ik bedoelde, is mogelijks reeds een antwoord op mijn vraag en zie ik dingen die er niet zijn.
Nog even ter bevestiging, maar jij ziet niets vreemd aan de nagel waarmee ik verder zou moeten gaan?
Bedankt voor alle info en nog een fijne avond!
Maar dat kun je toch helemaal niet beoordelen als de nagel bedekt is met een gelnagel... Daar kun je pas goed naar kijken als die gelnagels er vanaf zijn
Daar heeft u volledig gelijk in.
Het uitgegroeid stukje (nagel tussen nagelriem en horizontale streep) lijkt je dan oké? Ik zie dingen die er niet zijn owv angst? Daar heb ik namelijk geen gelnagel momenteel.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik kan er zo echt niets aan zien hoor