Huidplooitjes. En die zullen er zijn omdat je baarmoedermond moet kunnen uitzetten als je bevalt bijvoorbeeld. Scheurtjes zou de huisarts hebben gezien en baarmoederhalskanker veroorzaakt geen scheurtjes
Maar wat bedoelen ze met af wijkingen aan de baarmoedermond als je baarmoederhals kanker zou hebben want scheurtjes of plooien zijn toch ook af wijkingen en daarbij voel ik dit aan 1 kant aan de linkerkant van mijn baarmoedermond.
Groetjes
Je kunt dat el niet voelen. En ik heb net al geschreven dat plooitjes heel normaal zijn en scheurtjes zijn er niet
En als je er toch bezorgd over blijft ga dan terug naar de huisarts. Hoe oud ben je ?
Ja maar de huisarts zegt dat het niks is. Ik ben 20 jaar. Ik heb er slapen loze nachten van het voelt gewoon raaren weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen.
Dan ben je toch eigenlijk nog te jong voor baarmoederhalskanker. Dus een beetje overdreven om daar dan aan te denken.
Misschien erop vertrouwen dat je huisarts toch niet voor niets heeft gestudeerd... of dus een verwijzing vragen voor de gynaecoloog
Ja dat snap ik alleen tegen woordig hoor je nare verhalen dat meiden het al op jonge leeftijd hebben en omdat ik dan dat voel maak ik me zorgen. Want het voeld gewoon best vervelend. Maar voor nu laten dus?
Als je het kunt laten rusten...
Ja als ik gewoon bijna 100 procent een baarmoederhals kanker afwijking niet kan voelen dan zou ik het proberen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
goedenavond John,
Even nog een snelle vraagje 2 en half jaar geleden had ik er ook aangevoeld en toen voelde ik eigenlijk hetzelfde zou dit niet gewoon bij mij horen?
groetjes
Ja, maar daar had ik het ook al over gehad....
Kan ik dan gewoon soms denken dat het wat groter is geworden? terwijl dat niet zo is?
veranderen kan wel en dan met name rondom de menstruatie
en waarom rondom de menstruatie en kan het dan wel kloppen dat ik zelf wel voel maar het niet zichtbaar is tijden een onderzoek met eendenbekken?
Rondom de menstruatie onder invloed van de hormonen.
Ja dat kan dus omdat dat wat de huisarts heeft gezien heel normaal is en er dus geen afwijkingen waren. En dat is dan anders wat jij denkt te voelen...