@anonieme amsterdammer hoeveel flesjes BB had jij besteld?
@anoniemerd dermatoloog had mij 240 ml voorgeschreven, maar in het BovenIJ hadden ze alleen flesjes van 200ml. Dus in totaal had ik 400ml en dus had ik ruim genoeg om nog 3 dagen extra te smeren en nog over te hebben
Thanks allen voor het advies. Klooien wil ik het niet echt noemen hoor. Zoals op de vorige pagina staat: vergeleken met schurft is dit een peulenschil. Misschien douche ik ook wel te heet enzo. We zullen zien of de uitslag wegtrekt met antibiotica. Ik ga er na het weekend voor bellen.
Ben bezig met tweede dag bb na mislukking met zalvor, huis en auto ingespoten met speciaal product alles gewassen en in zakken heb veel rode pijnlijke vlekken vooral op mijn rug volgende week begin ik met Ivermectine is besteld wie weet raad? Heb Neemolie gekocht maar nu met bb bezig ik laat het erop in de dag smeren jullie handen ook heel de dag in na opstaan?
Pikt die bb ook bij jullie ? Vooral veel last aan mijn rug en bovenbenen waarschijnlijk op die plekken waar ik gekrabd heb ?volgende week begin ik Ivermectine , bb 3 dagen toch hè zonder douchen maar hoe doe je dat
Met je handen?
Ik ga vanavond de tweede behandeling doen maar heb net een gangetje ontdekt. Wil dat zeggen dat de behandeling gefaald heeft? Weet niet of het er al zat en of de mijt dus dood is. Wat kan ik het beste doen
Doorgaan, na de eerste behandeling komen altijd eitjes uit. Dus ze zijn op zeker niet allemaal dood. Na je tweede behandeling wel (als het goed is).
Beste iedereen,
Ik heb schurft gehand, behandelt en schurft vrij verklaard.jeuk is weg echter nu zijn de bultjes die ik al had op nieuw dikgeworden. Geen nieuwe bultjes het zijn echt de oude bultjes die opnieuw opgezewollen zijn bij mijn liezen en intieme gedeelte
Betekend dit herbesmetting, post scabies? Iemand ervaring? Wil mij niet onnodig terug behandelen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
@hulpnodig, herkenbaar! Wij hebben best grote bulten en nu 10 wkn na behandeling worden die nog steeds af en toe heel rood, dikker en jeuken heel erg. Blijven dezelfde bulten dus geen nieuwe maar ze verdwijnen helaas niet. Heb paar pagina’s terug er een foto van geplaatst. Dermatoloog weet ook niet wat t is dus ze hebben een biopt genomen. Krijg nog een uitslag. Ik heb zelf besloten pas weer te behandelen als ik zeker weet dat we nog scabies hebben en niet eerder omdat ik het middel echt heel heftig vind voor huid en hoor dat meer hier op t forum. Blijf twijfelen wat zeker nog niet jeukvrij helaas maar ook niet zo heftig als eerst en geen nieuwe laesies….
Hallo,
het is triest hoeveel paginas erbij zijn gekomen. Heb nu een paar maanden niet meer hier gekeken of wat geschreven. IK BEN ER ECHT VANAF. het heeft in totaal 9 maanden van mijn leven gekost waarin het ook even weg was (niet dus). Heb me weet ik niet hoeveel ingesmeerd met zalfjes en alteratieven+ de pillen. Hele huishouden over de kop... ik ga verder niet in detail. Ik weet 100% zeker dat ik er vanaf ben. Ik heb alleen nog wat littekens en krijg echt nog weleens vochtbultjes enz. Het is allemaal troep. Onder hete douche krijg ik zelfs na 5 maanden eraf nog warmte uitslag. MAAR HET IS ECHT MOGELIJK.
SUCCES EN VEEL STErKTE!!!
@henkie bedankt voor de reactie
@schurfthekel hoe ben je er vanaf gekomen?
@ allen:
Vraag Benzyl Benzoaat aan. Het liefst icm ivermectine.
Als het niet op voorraad is of je HA of derma wil het niet voorschrijven. Dan online bestellen via een Duitse apotheek onder de naam: antiscabiosum.
Geloof me. Als Perm + ivec samen niet helpt. Doe de BB zalf.
Wij zaten (hele gezin van 8) er vanaf vorig jaar september mee. Steeds kregen wij opnieuw perm voorgeschreven en onze huid ging kapot en de mijt ging niet dood.
Na de eerste behandeling BB zagen wij al verandering. Qua jeuk en uitslag.
Na de tweede behandeling was het duidelijk, we waren ervan af. Maar ik durfde nog niet te vroeg te juichen.
Nu bijna meer na een maand zijn we zo goed als jeuk vrij. Ik kan het nog steeds. Het geloven. De littekens van het krabben zijn nog wel zichtbaar.
Maar serieus. Slapen zonder wakker te worden van de jeuk. Is echt een verademing!!
Onze behandeling was 3 dagen achtereen smeren zonder te douchen. Laatste dag namen we dan ivec in.
Daarna na 8 dagen weer begonnen met dezelfde behandeling.
Succes allemaal! Iedereen komt er vanaf! Blijf erin geloven.
@Hulpnodig, geen herbesmetting. Heb het ook gehad. Wat het wel is: geen idee. Een soort eczeem.
Oooh zou u mij iets willen laten weten wat de uitslag van de biopt bij jullie is?
ik maak mij namelijk helemaal gek en ik moet nog wel even wachten op mijn afspraak bij de derma…
wil mij echt niet nog eens behandelen aangezien mijn hele huid er na de knoppe van is
@elsie
Oooh zou u mij iets willen laten weten wat de uitslag van de biopt bij jullie is?
ik maak mij namelijk helemaal gek en ik moet nog wel even wachten op mijn afspraak bij de derma…
wil mij echt niet nog eens behandelen aangezien mijn hele huid er na de knoppe van is