Ik man 34 heb ook zo een stuk of 4 van die kleine Haemangioma Senilis vlekjes onder men borstreek en eentje op men rug.Valt idd harder op als je een blekere lichaamstint hebt maar als t goe weer is zal daar vlug verandering in komen als je wa kan bruinen.Nu heb k er nie zo'n last van maar let er wel altij op omdat rood nu ook wel een opvallend kleurken is.Als het nog verergert is nekeer langs de huisarts gaan en vragen of ze er iets aan wil doen.
Ik ooookkk... en ik heb er ook echt onwijs veel van op mijn armen alleen.....te erg te erg...ik schaam mij kapott 🙁 wat kunnen we hier aan doen
Iemand een idee wat dit is of heeft iemand al meer nieuws hierover?
Heb ze ook namelijk. Veel op de armen. Tientallen
ik heb dat ook maar alleen op mijn armen benen voeten handen en zo ik weet ook niet wat het is
ja kschaam mij echt neig ma ff vraagje hoe noemen julli op fb dan kan ik het julli latenm zien ms is het hetzelfde
Goeden dag mensen ik heb ze ook een tijdje en op internet alles te vinden over bloed puntjes vlekken wratten e.d.
Maar niet over die puntjes die zo klein zijn als een naald !
Ik denk als ik eerlijk ben , dat het komt door die vieze CHEMICALIËN die ze in de lucht sproeien !!
Geo-Engineering moet stoppen !!
Het is echt wel HAEMANGIOMA SENILIS
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/haemangioma-senilis.htm
Bij de 1 zijn de puntjes groter dan bij de ander.
Bij mij begon het een paar maanden geleden op mijn buik, en nu ook op benen en armen.
Leeftijd speelt niet perse een rol, al komt het vaker voor boven de 25 jaar.
Als het op vervelende plekken zit, gewoon weg laten halen. Bij mij moet gelukkig de loep er nog op op de meeste plekken.
Ik heb ze ook...
Gelukkig heb ik nog niet zoveel stipjes, maar het worden er wel meer en ik besloot dus toch maar eens op te zoeken hoe het nou komt.
Toen ik de gelinkte tekst las over haemangioma senilis, herkende ik het inderdaad meteen.
Dat wordt nog leuk over tien of twintig jaar...
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hoi, bij mij is t begonnen toen ik bevallen was van mn tweede dochter, ik was toen 27 jr en het begon op de zijkanten v mn buik. Liet ze steeds wegbranden door de dermatoloog maar op gegeven moment werden het er steeds meer.Ik ben nu 50 jr en helaas zit mn hele lijf onder, zit nu ook op mn onderarmen en klein beetje op mn boven benen.Mn Dochter is nu 24 jr en ontdekte er vd week ook een paar bij zichzelf......vreselijk balen hoor.De dermatoloog hielt het er toen op, dat het n soort v couprose is maar dan rechtopstaand.....puntbloedinkjes.Ben in 24 jr niet verder gekomen dan dat antwoord.
Ik heb ook van die speldenknop grote bloedpuntjes, waar ik totaal geen last van heb, maar het ziet er niet uit in bikini...hoe warmer ik het krijg worden ze erger...in bad lijken ze bijna weg, maar helaas de dag erna zijn ze er weer.
Ben dus ook naar de huisarts geweest en deze zegt het is HAEMANGIOMA SENILIS.
Hij heeft gelijk bloed geprikt voor lever fuctie, iets met trombolitus of zoiets en nog 2 dingen meer...als hier niets uit komt verwijst hij me door naar een dermatoloog...maar het was in ieder geval niks om me druk over te maken....as donderdag uitslag van het bloed en ben dus benieuwd of ik er van af kom
en was de uitslag anoniem? Ik herken me er ook in. Snap r niks van...wil dat echt voorkomen dat het erger wordt
Ik bedoel wat was de uitslag Anoniem? Of weet iemand anders al wat meer?
Klopt, haemangioma-senilis
zie link http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/haemangioma-senilis.htm
Hoi
Ik heb dit ook maar ik ben pas 14
Zeg maar als je wat wijzer bent geworden!