nou zoals het onder werp als zegt heb ik last van eczeem op me vernusheuvel.
het zijn rode plekjes die schilveren,en niet extreem jeuken.
ik heb nu ook een paar helekleine plekjes gekregen op mijn onderrug arm en borst.
Ik ben naar de apotheek geweest en ik heb daar vsm cardiflor voor gekregen,dat gebruik ik sinds gister middag.
Mijn dokter is op vakantie en de inval dokters nemen de telefoon niet op.
Mijn eigen dokter is volgende week weer terug
vandaar dat ik hier een bericht post.
nou is dus mijn vraag is die vsm goed ervoor en is het normaal dat eczeem op die plek voorkomt.
en is het wel eczeem kan het niet een allergie zijn.
Ik zit er eigenlijk best wel over in,dus ik hoop dat jullie mij misschien een beetje kunnen gerust stellen.
Mvg Gabrielle
nou ik heb op me hele lichaam dat is niet lekker ik heb dit nu een week het juektontzetten en het doet zeer ik ben naar de dokter je krijg een zalf ik ben nog vergeten te vragen of het over gaat ik hoop van wel het is niet prettig dat je Eczeem heb ik hoop dat bij u ook over gaat groetjes
Je moet het laten luchten!
En met koud water spoelen.
Volgens mij heb ik ook een soort eczeem van onder.
Zomaar opeens???
Zou niet weten waar ik het van heb!
Hoop voor je dat me tip een beetje helpt probeer er niet aan te denken!
Hallo, het mooie weer komt er zo langzamerhand aan dus ik ga binnenkort op zoek naar een goede zonnebrandcreme voor onze baby van nu bijna 6 maanden. Hij heeft echter nat en droog eczeem en rossig haar .... ik moet heel erg uitkijken dus. Wie heeft goede ervaring met een bepaald merk ? Zeer hoge zonnefactor nodig. Tips zijn van harte welkom.
Alvast heel hartelijk dank.
Natalie (en Otto)
hartelijk dank voor je reactie en tip over de site. hier kan ik wat mee. ik heb alleen nog 1 vraag: dat product van ROC, is dat een specifiek zonnebrandwerend middel ? of gewoon een product wat goed zou zijn als huidverzorging ? ik zou hier heel graag nog een reactie op krijgen.
nogmaals dank,
natalie
Hallo Natalie
voor mijn zoontje(7 maanden) met eczeem gebruik ik zonnebrandcreme van vichy (bij de apotheek te krijgen) Mijn zoontje heeft een getinte huid en ik gebruik factor 30, maar er is ook een factor 60 te krijgen. Misschien heb je inmiddels al wat, maar ik wilde je het toch laten weten. Smeert heel fijn in, bij alle creme die je al moet smeren wel een pre!
Groetjes Susan
Ik stond 2 maanden geleden ineens van top tot teen onder de uitslag ik had blijkbaar een eczeemaanval gehad aangezien ik nog nooit eczeem heb gehad ben bij dermatoloog geweest heel veel cremes gehad waaronder topicorte en een vette zalf waarbij ik me 2 keer per dag in moet smeren me dermatoloog heeft lichttherapie voorgesteld
nu heb ik dus ook eczeem op mijn hoofdhuid waar ik weer dermovate hydrogel voor heb
ik zie geen verbetering ondertussen wordt mijn haar steeds dunner vooral bij wassen veel haaruitval wie herkent dit probleem of heeft tips
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
mijn eerste advies zou zijn. Gebruik producten van de Sandelhout boom. Pure Sandelhoutolie werkt bijzonder goed voor alle huidproblemen. Kijk maar eens op http://www.mountromance.nl
Veel succes.
Een drietal jaar geleden had ik een lichte vorm van eczeem op mijn achterhoofd. Ik ben hiervoor naar de dokter geweest, waarop ik het product dermovate lotion mee naar huis kreeg. Dit product heb ik een week gebruikt waarop ik tot mijn stomme verbazing tot de ontdekking kwam dat niet alleen het eczeem verdwenen was maar ook mijn haren. Ik zat nu opgescheept met een aantal (eerst) afzonderlijke kale plekken op mijn achterhoofd (deze zien er rood en ontstoken). Na een jaar zijn deze plekken aan elkaar gegroeid. Ik ben hiervoor naar dokter Boersma geweest in Breda maar ben daar ook niet veel wijzer van geworden. Een aantal plekken zijn nog steeds aan het groeien.
Al weken heb ik last van pijn, jeuk, huiduitslag (roodheid, bultjes, verdikkingen, kloofjes), branderigheid en veel vochtverlies uit (waarschijnlijk) de huid rondom de vagina/schede/anus. De huidsarts meldde gisteren dat het een atopisch eczeem met een infectie betreft. Is er iemand die hier ook ooit mee te maken heeft gehad en mij tips kan geven de pijn, irritatie en vooral vochtverlies te verminderen? Alle zalfjes die ik heb gehad, helpen niet. Wellicht krijg ik volgende week wat tegen de infectie (wanneer is vastgesteld welke het betreft), maar word gek van deze toestand en kan amper zitten/lopen. Wie oh wie heeft tips???
Hoi meid,
Ik heb er ook las van maar niet zo erg gelukkig. Ik heb last van me vagina moet ook jeuken soms heel erg soms niet maar als ik eraan begin dan wordt het erg. Ben ook naar dokter geweest maar omdat ik maagd ben durf ik buisjes met creme niet in te brengen. Dus ik houd het vol gewoon douchen goed wassen GEEN ZEEP.
succes meid beterschap
Dank voor je antwoord. Wassen doe ik altijd alleen al met water, maar zelfs dat verergert de kwaal. Wellicht dat jij zelf last hebt van een candida infectie, die kun je zomaar bij verminderde weerstand krijgen en is op te lossen met een creme. Niks geen buisjes ofzo, hoor. Jij ook sterkte!
Hallo,
Ik heb al een tijdje last van exceem aan mijn voeten. Nu ben ik erachter gekomen dat het erger wordt na het dragen van bepaalde laarzen. Deze zijn overigens wel van echt leer.
Als ik deze heb gedragen heb ik dezelfde avond nog jeuk, rode tenen.
Kent iemand dit en weet iemand hoe je dit kan voorkomen, zonder de laarzen niet meer te kunnen dragen want dat zou ik echt zonde vinden.
Alvast bedankt,
groetjes Jill
Is de binnenkant ook van leer ?
Het kan van alles zijn : de verf, de voering, de sokken die je draagt , het wasmiddel/wasverzachter dat je gebruikt.
In een broeierige omgeving kan dat last geven,
Koop sokken van 100% katoen en zorg dat je voeten goed droog zijn . Je kan ook nog talkpoeder op de voeten doen voor je de laarzen aantrekt.