Hallo, heb 8 dagen geleden een tattoo laten zetten maar na 3 a 4 dagen heb ik op mij tattoo een blaasje/bultje gekregen ? Is dit een allergische reactie of ontstoken ?? Weet iemand meer ?
Het kan een allergische reactie op de inkt zijn. Als de klachten erger worden, ga dan even naar de huisarts
Dat zou eventueel behandeld kunnen worden, maar of dar weg gaat is nog maar de vraag. Eerst maar even naar de huisarts om te kijken wat het is...
Ik heb hier precies hetzelfde probleem bij een 3 maand oude tattoo. Bultjes worden er zelfs meer. Hoe is het bij jou afgelopen? Wat heb je eraan gedaan en hoe lang duurde het voordat het over ging? Bedankt vast!
Het is normaal die bultjes .is waarschijnlijk een haartje die aan het terug groeien is gaat zelf wel weg na een klein tijdtje .volgende keer met het haar wegscheren ipv tegendraads
Huisarts zegt dat dit door de inkt komt
En nu? Weet je al meer? Ik heb het op de helft v mn tattoo, op de zwarte lijntjes. Hele kleine bultjes, jeukt af en toe.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Heb t zelf ook na een 6 maanden oude tattoo, weten jullie al wat meer en gaat het weg
Ik heb dit bij meerdere van mijn tattoo maar niet bij alle, het komt en het gaat na een tijdje ook weg maar het blijft wel terug komen. Het is niet steeds enkel in de inkt maar ook rondom
Ik heb dit ook. Het jeukt bij mij alleen niet maar het ziet er niet heel mooi uit. Ik heb mijn tattoo nu 6 maanden en nu pas sinds nog geen maand krijg ik bultjes/zwellingen. Iemand al een idee wat het is???
Hoe is het toen afgelopen? Is het vanzelf
Weggegaan en mooi genezen of hebben de bultjes voor een afwijking in
Het eindresultaat gezorgd? Ik heb nl hetzelfde probleem nu en ben erg benieuwd.
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar hoe dit is afgelopen ik heb bijna precies hetzelfde!
graag update ๐