Hoi, ik heb nu een week al steeds dat ik mijn hartslag voel tikken in mijn achterhoofd, zegmaar net waar de nek eindigd in de schedel. Het is de hele tijd aanwezig, met name als ik rustig ben of probeer te slapen. Het klinkt/voelt heel dof, maar is duidelijk miin hartslag. Mijn hartslag is ook niet snel, gewoon normaal. Ik heb laatste tijd veel hoofdpijn rond mijn kruin, een dof zeurderig gevoel met af en toe steken door mijn hoofd. Verder ook last van fasciculaties door mijn hele lijf steeds een paar seconden op willekeurige plekken. Mijn spieren voelen ook heel snel verzuurd en zwaar. Na enkele dagen voelen de spieren weer iets beter. alle kleine botjes knakken en raken spontaan veel meer dan eerst (fingers, polsen, tenen, knieen). Begin wat bang te worden voor enge ziekte. Iemand een idee?
Misschien is het goed om eens met de klachten naar je huisarts te gaan
Waar denkt u aan wat het zou kunnen zijn? Huisarts gooit het op stress.
Stress zou kunnen...
doe eens de test op:
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest
Ik heb ook last van exact de zelfde symptomen alleen klopt bij mij mijn hartslag in mijn nek!
Waar in je nek? De nek zit aan de achterkant ... of bedoel je de hals?
Dit soort test zijn echt een vermindering van de samenleving. al deze tests moeten verbannen worden. hou jezelf niet voor de gek
@Anoniem, ben je er ooit achter gekomen wat het geweest is?
Ik heb vergelijkbare klachten (nagenoeg 1 op 1 hetzelfde) en bij mij hebben ze Lyme geconstateerd.
Groeten!
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hoi ik heb tijdige is dat hoor ik vaak hart en of slagader kloppingen achter mine nek.
Ik vond behalve dat ontzettend irritant is heb beetje angstig momenten gevoelens bij .kunt u hier mij helpen en of adviseren .
Met Vriendelijke Groeten van uit Utrechts
Amir
Beste,
Ik heb dezelfde klachten en net zoals bij Jordy hebben ze Lyme geconstateerd.
Ik begrijp alleen nog niet waarom die lyme dat dan zou veroorzaken.
Ik voel hartslag in m’n nek als ik een meniere aanval heb. Alles akelig maar ook die hartslag.
Ik heb het ook, en oorruis, ik heb het meestal bij een bepaalde houding, ik heb de arts voor lyme gevraagt maar zegt dat een test niet nodig is, ik heb een teek verwijderd, maar zag geen grote ring, wel een kleintje.
Nog steeds wil de huisarts niet bloedprikken, zegt dat hij geen reden ziet.
Inmiddels wel getest op lyme, en ik had het dus, ook een stukje huid er uit gehaald.
Had active infectie en antistoffen. Artsen moeten beter opletten.
Ben bijn klaar met 30 dagen antibiotica.
Maar of het dan weg is.