In mei 2021 heb ik corona gehad. Sindsdien longcovid. Na 3 maanden kreeg ik een enorme hoofdpijn. Heel eng. Sindsdien heel vaak drukkend gevoel op mijn hoofd maar dus ook tikjes. Een soort ijzeren balletjes die tegen elkaar tikken.
Neuroloog zei dat dat niet kan. Pfff..ct scan was goed. Ik denk dat er in mijn geval een connectie is met het virus.
ik heb er ook last van , niet altijd
iedereen sterkte
Jacolien
Ik heb hier ook al een week of twee last van. Het geluid is ook getik dat uit mijn hoofd komt. Ik hoor het alleen als ik spring of begin te lopen. Ik weet niet op dit erg is of niet. Moet ik mij zorgen maken?
Ga dan eens met de klacht naar de huisarts
Wat grappig, dat er veel mensen zijn die zeker weten wat het is. Zelfs je eigen hartslag zou het kunnen zijn.
Nu heb ik dit sinds enkele weken ook maar het is beslist mijn hartslag niet!
Het is, alsof men met twee steentjes tegen elkaar tikt of, zoals iemand het eerder omschreef, 2 ijzeren ringen.
Het tikken zit bij mij vlak achter de oorschelp in het hoofd. Eerst dacht ik nog even dat het vanuit het bovenste gedeelte van de oorschelp was.
Ik ben niet op zoek naar een oorzaak en/of een oplossing.
Ik wil alleen maar erop wijzen, pas op met wat men schrijft!
Daar heb ik ook last van, niet alleen als ik loop. Het begon eind 2019. Af en toe s'avonds, maar het werd een week, dag en nacht. Werd doodziek en alle hier genoemde klachten. En dan was het weer stil. Flink overgeven en het ging weer. Een scherp getik. Heb een paar keer antibiotica gehad, mijn oren waren ontstoken van dat getik, dat steeds langer duurde. Bij mij konden dokters een te snel werkende schildklier vinden. Maar geloof zelf iets anders, want kan het meten. In een ander dorp was het stil, ben verhuist. Na 4 maand begon het hier ook. Dit jaar stopte het ergens in maart. 3 juni begon het weer t/m ...???
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik heb al een aantal maanden last van gekraak in mijn hoofd/ oren als ik mijn hoofd naar links en rechts draai. De huisarts heeft mij een neusspray voirgeschreven, ik gebruik dit al 8 weken maar het gekraak/knakkend geluid blijft.
Ik wordt ee gek van en ook angstig.
Soms word ik ook erg duizelig bij bukken en word dan misselijk. Ook redelijk vaak een druk gevoel zijkant oren en hoifd en regelmatig hoofdpijn. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Groetjes Ria
Mogelijk komen de klachten vanuit je nek- schouderspieren. Ga eens naar een fysiotherapeut en laat ernaar kijken