Bedankt iedereen voor de info op deze thread, uitgesmeerd over 12 jaar. Ik heb er ook al een tijdje last van. Soms als ik van me fiets stap. Dan word ik een beetje duizelig en voel de steken achter mijn ogen en achterzijde van mijn hersenpan. Dan hef ik mijn linkerbeen even op en knijp mijn neus toe. Dat helpt soms. Wel vervelend tijdens een feestje, dan kijken de mensen raar. Misschien komt het van die val van de trap afgelopen zomer. Mijn partner had me geduwd maar dit is iets voor een ander forum. Dat veroorzaakte een zware hersenschudding. Maar ja, moest het een interne bloeding zijn, zou ik er nu wel niet meer zijn denk ik. Bij de fysio kreeg ik enkele oefeningen. Ik moest met een plankje op mijn hoofd tikken. Maar nu heb ik precies meer last van hoofdpijn. Nu ja, misschien moet het zo, eerst een beetje meer pijn en dan verbetering? Ik ben ook al 47 jaar ondertussen. Dankzij het belastinggeld van mijn medeburgers heb ik ook een hele batterij aan dure testen ondergaan. Maar uiteraard was daar niets op te zien. Weer naar af dus. Misschien ga ik wel eens naar de huisarts, ik hou jullie graag op de hoogte in de lente van 2024. Moest er nog iemand tips hebben, ik lees het graag tegen de zomer van 2025. Bedankt.