Ik heb steeds andere klachten vandaag bij de huisarts geweest invebrand gek gevoel links schouder arm tot me wang zuurstof bleef op 100 ze denken toch aan hyperventilatie nou zeg ik ergens hier een link na de site om te testen maar die opent niet heeft iemand voor mij het linkje
Ah zo
Ik heb al vanaf maart allerlei klachten gister weer bij de huisarts geweest bloed druk hart alles geluisterd alles was goed alleen me zuurstof bleef op de 100 en de huisarts zij dat dat goed bij ongemerkt hyperventilatie hoort
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Is het dan ook mogelijkheden heb al tijd schouder klachten op mri alleen wat milde slijmbeurs te zien trek door na me borst vooral met de schouder kop en borst been sleutel been in te drukken is het gevoelig ook me linker nek spier voelt vaster dan dan andere is dat ook door hyperventilatie
Ook dat past allemaal bij chronische hyperventilatie, misschien wil @John de lijst met de vele klachten die hyperventilatie geven kan,nog een keer plaatsen?