Dat zou kunnen
Sorry hoor, laatste foto. Ik heb de instellingen iets veranderd waardoor het denk ik nu nog beter te zien is.. Zijn dit nou ontstoken haarzakjes dat ze door die knot de hele tijd een andere kant op hebben gestaan?
Het zijn wondjes
Ik ben ermee naar de dokter gegaan, maar die was zo druk bezet dat een assistente heeft gekeken met een lamp.
Ze maakte deze foto. Ze zei dat het een irritatie kon zijn, en dat ik gewoon moest kijken of het daarna weer minder zeer zou doen. Als ik dus ergere klachten kreeg moest ik terug. Maar ik ben half gerustgesteld, een assistent kan toch helemaal niet zien of iets wel of niet kwaadaardig is.. Ze zei dat het leek op een irritatie, in dit geval dus die clip. Ze vroeg ook hoe ik hem in had gehad. Dus voordat dit weer een eigen leven gaat leiden, moet ik het hier nu bij laten of wat moet ik doen.. Ik zie dingen niet in perspectief.
Nee maar ze kan wel zien dat het wondjes van de clip zijn. En om daar nou meteen aan iets kwaadaardigs te denken is wel erg overdreven
Okee. En over m'n duizeligheid, dat heb ik soms met vlagen. Ik heb bijvoorbeeld als ik tijdens een maaltijd goed moet kauwen dat ik daar iets duizelig van wordt. Hoe kan dat? Ik voel dan ook alle spieren en een soort druk op m'n hoofd. En als ik heel snel ineens van links naar rechts kijk dan heb ik het ook.
Het gevoelige plekje van die clip is gelukkig niet meer zo gevoelig.
Wel heb ik nog last van af en toe soort duizelig zijn. Ik heb ook een druk op mijn hoofd, en mijn ademhaling blijft steken rond mijn maag. Ik ben super moe. Als ik iets doe dan krijg ik een beetje een wee gevoel. Licht in m'n hoofd. Snel geïrriteerd, druk bij m'n slapen, iets misselijk soms, de hele tijd honger, maar ergens ook niet altijd eetlust. Ik heb bijvoorbeeld wel zin in zoet, fruit enz. Maar brood en vettige dingen moet ik niet aan denken soms. Gister wel genoten van een kipburger (gezondere variant met groentes).
Geen zin om iets te doen, liefst wil ik slapen.
Kan ook wel huilen. Het lijkt in de avond soms weer beter te gaan, in de ochtend begint het gedoe. Ik voel me nu al een tijdje zo. Ik wil ook weleens staren. Vervolgens maak ik me allemaal zorgen om dit en wordt het denk ik een cirkel. Ook een gevoel van watten in mijn hoofd en moet ik soms nadenken wat ik zeg. Mijn spieren in mijn nek zijn wat gevoelig, ook bij m'n schouders.
Ik wil weer energie, dingen doen zonder dat ik me er zo bij voel. Ik doe het wel maar ik loop echt alsof ik niet in het hier en nu ben.
Je klachten passen heel goed bij chronische hyperventilatie.
Een fysiotherapeut kan je daar bij helpen, evenals bij de spierspanning in je nek.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Kan het zo erg zijn zoals ik het beschrijf? Ik word er soms gek van. En waarom is het nu bijvoorbeeld al een tijd zo, terwijl ik me er daarvoor niet zo voelde?
Ik heb zoiets weleens gehad maar niet zo lang als nu.
Ik heb ook een ziekte-angststoornis, het vult elkaar steeds aan lijkt het wel..
Kan er bij chronische hyperventilatie ook horen dat je je eten voelt zakken? En iets druk op de slokdarm voelt?
Ik wilde de test doen die hier op de site staat, alleen hoe werkt het qua score? Kan het ook met de telefoon of beter via laptop?
Volgens mij staat hier op de site geen test meer. Als je een oude link gebruikt uit een ander topic zal die niet meer werken. En ja je kunt het eten voelen zakken door hyperventilatie
Dit is een actieve test. Het resultaat krijg je meteen te zien
https://www.zorgprofessionaljohn.com/hyperventilatie-test/
Ik scoor 55 op de test. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik het heb?
Daar kun je dan inderdaad vanuit gaan. Je kunt naar een fysiotherapeut gaan voor ademhalingsoefeningen
Kan het voelen van eten zakken slokdarmkanker zijn? Ik voel het echt zakken tot aan mijn maag en dan krijg ik een soort hongergevoel. Ook heb ik weer een globus gevoel en laat ik veel boeren als ik heb gegeten. Ik zie dat slokdarm gebeuren niet echt op de lijst staan van chronische hyperventilatie
Met de duizeligheid gaat nu gelukkig wat beter. Wel voel ik nog steeds mijn slokdarm bij eten. Ik laat sinds een paar dagen ook steeds boeren tijdens of na het eten. Soms tussendoor. Ook wil ik gapen als ik daar ineens aan denk. Of zuchten.
Ik maak me nu weer zorgen om mijn maag en slokdarm.
Vervolgens krijg ik daar stress van en wordt het denk ik echt een cirkel.
Het wisselt ook steeds qua klachten. Dan heb ik weer last van m'n darmen, dan m'n hoofd en nu dus weer mijn slokdarm en maag. Ik heb sindskort wel meer eetlust dan voorheen.