Ik had ineens donderdagavond niet te handelen hoofdpijn , vrijdag huisarts gebeld die me doorstuurde naar huisarts van mij vriend in een andere provincie die constateerde een hele hoge bloeddruk 190/110 moest direct naar de spoedpost helaas was het daar voor iedereen die binnen kwam op de normale manier te druk , ik kreeg na een half uur in de wachtkamer een hersenscan en moest terug aangezien er geen bedden meer waren na ruim 5 uur was er een bed vrij , nog hadden ze geen tijd .na een uurtje kwam er iemand die vroeg hoe het ging ik zei ik dubbel zag etc ze voelde met onderzoek over mijn trui en vroeg of mijn huid zelfde voelde bizar dat voel ik niet als je over mijn kleding wrijft... Als mond scheef gaat hangen of dubbelzien moest ik direct terug ik zag daar dubbel dus duidelijk er nog geen tijd was voor mij als patiënt ze zeiden dat ze alleen konden zien of er in verleden een bloeding was geweest maar als er nb een bloeding is ze die later pas zien nu blijft mijn hoofdpijn en mijn gezicht heeft gewoon zwelling van de pijn denk ik ook mijn slaap voelt of er een zwelling is maar de hoofdpijn zakt niet de druk en pijn zijn immens het is alleen rechts wat is uw advies ik overweeg om eerder naar huis te gaan omdat het niet goed voelt en naar mijn eigen arts en ziekenhuis te gaan waar ze wel tijd voor patiënten hebben , want hier werd infuur bij mensen weggehaald en die moesten ze dichtdrukken een partner en gingen weg niet een arts want er was voor niemand tijd ook op zaal lagen mensen 6 uur zonder hulp van een arts door drukte hebben ze het bij mij daardoor ook onderschat of kan ik dit negeren ik voel me radeloos bedankt alvast .
Ipv op een forum, waar helemaal geen artsen zijn, kun je bij aanhoudende klachten beter wel weer een arts raadplegen.
Of dat bij je vriend is of je eigen, moet je zelf beslissen.
Maar ga in ieder geval terug naar een arts als je klachten niet verbeteren of erger worden.