Hallo allemaal, ik ben 11 april geopereerd aan een afgescheurd labrum in mijn schouder. Na de operatie waarbij ik een zenuwblokkade heb gehad kwam ik op de verpleegafdeling. Na een tijdje dacht ik wat ligt er onder mijn rug? Bleek mijn geopereerde arm onder mijn rug te liggen omdat de imobiliser los was gegaan. Na 20 minuten nadat ik op het belletje gedrukt had kwam er eindelijk een zuster die heb weer in de immobiliser heeft gesjort. Thuis is dat ellendige ding ook een aantal keren los geschoten waardoor de arm naar beneden klapte. Uiteindelijk zelf een goede gekocht want dit kon niet volgens het ziekenhuis. Na 6 weken mocht hij eindelijk af en mocht ik pas beginnen met fysio. Ik ben hier echt compleet gehandicapt uit gekomen. Mijn arm kan niet hoger als mijn navel. Ik kan mijn haar niet doen, niet auto rijden m, geen boodschappen doen, niet wandelen etc etc.. ik heb zo’n spijt van deze operatie. De fysio zegt dat het allemaal wel goed komt maar ik heb hier zo mijn vraagtekens bij. Iemand ervaring? Positief/ negatief is welkom!!