Hallo, ik heb al jaren een keiharde bult op bovenkant hoofd aan linkerkant. Het is precies een bult op schedel zelf, het is niet zacht en is echt bult op hoofd. Ook ernaast heb ik kleinere bulten die ik voel als ik met vinger over hoofd wrijf. Ik zie ook in spiegel dat mijn ene kant hoofd niet in proportie is met andere kant, ik moet echt haar zo leggen om het minder te doen op vallen. Er is niet enkel het visuele, ik heb ook bijna altijd een lichte zeurende pijn rond die bult. De ene kant van hoofd doet bijna altijd pijn. Zo echt een pijn aan de oppervlakte, niet in hoofd. Precies of die schedel trekt tegen. Als ik er aan kom om bult te voelen of om haar te leggen doet het meer pijn. Volgens huisdokter is er niks en is het normaal en kan er ook niks aan gedaan worden, het kan ook niet weg gehaald worden volgens haar. Moet ik nu echt zo verder leven, met een bult en bijna constante pijn aan ene kant hoofd??? Ik weet ook niet welke stappen ik nog kan zetten??? HELP??? Wat kan het zijn? Hoe kan het weg gehaald worden of hoe kan de pijn weggehaald worden?