Dat is geen rare vraag, soms wordt de afspraak van tevoren al gepland, soms niet. Als dat nog niet gedaan is, kan de radioloog dat bij het verslag aangeven dat die afspraak nog gemaakt moet worden. Plus dat sommige ziekenhuizen pas na het bespreken met de arts de onderzoeksgegevens vrij geven. Als ze de datum van dat gesprek hebben,kunnen ze dat gelijk in het systeem zetten. Ik heb altijd een combinatie afspraak mri/orthopeed en dan vragen ze bij de mri toch ook altijd nog na of ik al een afspraak heb,vaak al voor de scan. Het betekent dus helemaal niks. Want als er wel wat ernstigs is (heb ik met mijn rug gehad) mag de radioloog dat niet vertellen, maar wordt er gezegd dat de neuroloog even langs komt.
Hoi John,
Een vraag misschien weet jij waar ik verder info kan vinden. Ik heb dus al heel lang een cholesterol granuloom in mijn hoofd. Hiervoor moet ik jaarlijks een mri maken om te kijken of hij groeit. Of dat ie stil blijft staan.
Maar ik kan op internet nergens info vinden over deze granulomen en ook niet of er anderen zijn die hetzelfde hebben Als ik. Het kan toch bijna niet anders dat er nog meer mensen moeten zijn met dit.
Ik maak me ook de hele tijd zorgen dat de verdoofde gevoelens die ik in mijn gezicht heb dat dat van mijn granuloom komt omdat deze naar mijn angst gegroeid kan zijn. En nu drukt waardoor ik dit soort verschijnselen heb
Er zullen zeker mensen zijn, maar dat wil niet zeggen dat die dan op het forum terecht komen.
Dat granuloom groeit niet omdat je angsten hebt. Dit is dan weer een angst die jezelf bedenkt
Dank voor je antwoord.
Ik bedoelde niet dat hij door me angsten groeit. Maar meer dat ik angst heb dat deze gegroeid is vanwege mijn klachten aan rechterzijde van mijn hoofd en zo nu en dan rechter arm en been
Ah.. nou begrijp ik het
Of zou ik dan andere klachten erbij moeten hebben als zoiets gegroeid is
Dan zou je andere klachten verwachten. Je klachten passen ook bij angst/spanningen/stress.
Zou het niet beter zijn om even de uitslag va de MRI af te wachten en je niet over van alles en nog wat druk te maken zonder dat je iets meer weet?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat klopt ook wat je zegt. Hetgeen waarom ik er bang voor ben is omdat ik zoals ik in het begin beschreef een duizeling had op rechts en het gevoel had dat ik out ging en hierna direct kwamen deze verdoofde klachten op en die zijn gebleven.
Zonder precies te willen weten wat de andere klachten zijn. Zijn die zo anders dan wat ik nu heb.
Wat ik lees is dat jij zegt dat de klachten die ik nu ook heb passen bij angst en stress en spanning. Deze klachten heb jij vaker gehoord bij mensen ook dat ze lang aanbleven?
ik was een maand heerlijk ontspannen en was zo blij dat ik eindelijk van mijn klachten af was. Krijg ik dit.
Ik heb dat wel vaker gehoord
ja die klachten zijn anders
Hoi John,
IK heb nog een vraag. Al een tijd voor dit verdoofde gevoel in mijn gezicht heb ik vaak als ik aan het werk ben en als ik ineens over mijn beeldscherm kijk als er bij ons iemand op[ de afdeling aan komt lopen dat ik heef onscherp zie en dat ik twee keer goed moet kijken voordat ik geen waas van degene zie maar hem scherp.
Nu was ik vandaag met een collega aan het tafeltennissen en iedere keer als ik de bal terug kreeg in snelheid zag ik best wazig. Ik kon wel gewoon door tennissen maar bleef continu wazig zien.
Weet jij wat dit is? Kan dit met mijn hoofdklachten te maken hebben?
Dat heeft vooral met je ogen te maken. Vermoeide ogen