Goedeavond John,
Vanmorgen werd ik ineens duizelig aan 1 kant en dreigde om te vallen. Hierop kon ik nog net de kast pakken en bleef toen staan. Tegelijkertijd kreeg ik een raar gevoel in mijn rechter kuit en rechter arm. Ook kreeg ik een verdoofd gevoel in mijn gezicht op rechts.
Na ongeveer 6 uur met deze klachten te hebben rondgelopen (dit vanwege het feit dat ik het blijf uitstellen vanwege mijn therapie bij de psycholoog) ben ik naar de huisarts gegaan. Deze heeft wat lichamelijke onderzoeken gedaan en bloeddruk gemeten. Alles was goed. Volgens de huisarts heb ik geen herseninfarct.
Nu ben ik naar huis gegaan en dacht ik ga even een paar uur op bed liggen rust zal me goed doen.
Tot nu zijn de klachten nog steeds hetzelfde ik heb nu een drukpijn aan de linkerkant van mijn hoofd van ook op mijn linker oor zit. Ook heb ik in beide bovenbenen nu soort spierpijn. Heel licht.
Als het geen herseninfarct is wat zou dit dan wel kunnen zijn. Ik hoopte dat het na even slapen weer weg zou zijn.
het meest voor de hand liggende: Hyperventileren/paniekaanval
Hoi John,
Nu vier dagen later heb ik nog steeds last van een zwaar gevoel aan de rechterzijde in mijn gezicht oog, neus en stukje mond. afgelopen dagen had ik ook continu pijnen in mijn rechter arm en been dat wisselde zich af. Ook soms last van de rechterzijde van mijn tong.
Nu sinds vanmorgen heb ik ook een raar gevoel in mijn rechter mondhoek alsof er speeksel langsloopt (nat gevoel) Maar als ik er langs veeg voel ik niets. Dit voel ik de hele dag door.
Verder heb ik wel gewoon kracht in mijn gezicht en mond. ik kan mijn mondhoeken gewoon met kracht gebruiken en me tanden bloot leggen. ook heb ik wel gewoon kracht in mijn rechter kant ook al voelt het soms apart.
ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.
Tja, wat moet ik daarop zeggen...
Als je er ongersut over bent bel dan met de huisarstenspost
Ja, vind het lastig.
Omdat het gevoel in mijn gezicht verder niet erger is geworden maar gewoon hetzelfde alleen komt er af en toe wat bij.
de spierpijnen in mijn been en arm die nemen vaak in de loop van de dag weer af.
ik wil het zelf nog een dag aankijken omdat ik dit nu ook al vier dagen heb denk ik dat het niet heel erg kan zijn. Maar meer gewoon vervelend.
Vandaar dat ik meer advies vraag.
Ik heb weleens eerder met dit soort klachten gebeld. Dit was van de zomer
Dan moet ik een paar testjes uitvoeren en vragen ze mij of ik kracht in mijn benen armen en gzzicht heb en vervolgens zeggen ze niets accuuts aan de hand. Ga de eerst volgende werkdag maar naar de huisarts.
Ik denk dat het toch spanningsgerelateerde klachten zijn. Maar ja, ik zit ver weg en kan dat niet zo goed beoordelen.
Denk jij dat dat het met stress en of onderliggende angst te maken heeft?
Want ben natuurlijk wel vaak gefocust op miujn rechterkant omdat ik het continu voel let ik er ook meer op en doe ik vaker testjes met mezelf
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik kijk het denk ik nog een dag aan. ook omdat ik gewoon kracht heb in mijn gezicht en rechterkant.
dat is de werkwijze... En ja je hebt het eerder gehad. Eerst was je obertuigd van hartproblemen en toen dat toch niet aan de orde was was je bang voor een tumor of een beoerte. Je wisselde de ene angst voor een andere in.
Ik denk het wel
Dank je wel John, ook voor decaden en advies die ik van je heb gekregen het afgelopen jaar ๐
In ieder geval hele fijne jaar wisseling.
Dank je wel John, ook voor de steun en advies die ik van je heb gekregen het afgelopen jaar ๐
In ieder geval hele fijne jaar wisseling.
Dank je. ook voor jou en je naasten
Ik heb vanmorgen een mri gehad van mijn hoofd. Dit is 1 keer in de twee jaar vanwege een cholesterol granuloom aan de linkerzijde in mijn hoofd.
Nu na de mri vroeg de radioloog welke de mri uitvoerde. Na het onderzoek of ik een bel of een langskom afspraak heb bij de neuroloog.
Ik vond dit een rare vraag en maak me nu druk omdat ik natuurlijk ook klachten heb.
Nu wordt ik bang dat ik slecht nieuws krijg. Klopt mijn angst in deze?