Hallo,
Mijn vraag is,welke ziekenhuizen in Nederland werken met Botox op deze manier?
Ik weet dat het ziekenhuis in Den-Haag Botox als pijnbestrijding tegen hoofdpijn gebruikt,maar die hebben een patientenstop!
Dus welke ziekenhuizen doen het nog meer?
Hoop snel van u te horen.
groeten monique
In de t Michiel de Ruyterziekenhuis in Goes (Zeeland) worden ook botoxinjecties gegeven tegen spierspanningshoofdpijn/migraine! (ik wordt er namelijk zelf al een aantal jaren behandeld)
Ik heb geen idee of er nog plaats is in t behandelprogramma, maar dat is uit te zoeken uiteraard.
Groeten en succes!
mijn neurologg is niet overtuigd,mag ik aub de naam van uw neuroloog of ziekenhuis waar hij werkt? ik heb echt heel erge migraine-aanvallen,maar durf niet naar zomaar een cosmetisch arts!
ik heb al jaren last van migraine. Welke neuroloog heeft u, want ik wil die botoxinjecties proberen.
hallo,
Ik ben een meisje van 19 jaar en heb al 13 jaar last van migraine.
In december laatstleden ben ik nog opgenomen in het ziekenhuis voor een cortisonekuur omdat ik al enkele weken aan een stuk last had van migraine.
Daarna hebben mijn neuroloog en ik gezocht naar midecatie.
Nu (juni), zijn we nog altijd op zoek. Ik neem nu tweemaal per dag Topamax (50mg) en wanneer ik een migraine-aanval heb Sumatriptan. Wanneer deze niet aanslaat na een uur mag ik nog een gewone pijnstiller bijnemen.
In de examens ga ik een harde tijd tegemoet. Want het medicijn Sumatriptan mag je in principe maar 6 maal nemen op een half jaar. Anders kost het je €5 per pilletje.
Ik heb sinds mijn eerste leerjaar geen dag meer gekend zonder hoofdpijn.
De neuroloog zei me wel dat dit zou overgaan als ik eens zwanger zou zijn.
Nu nog wachten tot ik afgestudeerd ben en dan hopen dat ik daarvan ooit nog verlost geraak.
Groetjes
Hallo Michael, welke neurloog in welk ziekenhuis heb jij ?
mvg
Ik zou graag willen weten bij welke neuroloog jij de botox krijgt toegediend. Ik heb het al eens gevraagd aan het UMCG. Maar Botox voor migraine dat kenden ze niet. Bij ontstaat de migraine en hoofdlijn dus ook altijd vanuit mijn nek. Ik ben het zo zat en zou er graag vanaf willen.
Wil Smedes
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hoi Wil Smedes,
Ik krijg ook botoxinjecties om de 3 maanden voor mijn chronische hoofdpijn/migraine. Ik sta iedere dag met hoofdpijn op en ga ermee naar bed. Ik slik naast de botox wel dagelijks medicate als onderhoudstherapie maar de botox geeft veel verlichting. Ik laat het zetten in het Catharinaziekenhuis in ehv. Daar zitten 2 neurologen dr canta en dr keizer die om de 2 wkn "botox spreekuren" houden.
Mvgr van den Berg
Beste allen ,
Zeer binnenkort zal ik ter behandeling gaan starten met de botox behandeling in mijn nek en schouders tegen de migraine aanvallen .
Kan iemand mij vertellen hoe diep deze spuiten zullen zijn enof ik hoge pijn zal ervaren van deze behandeling het is mij nog erg onduidelijk .
Natuurlijk is het zo dat ik hoop dat de pijn weg zal gaan in het hoofd maar is deze behandeling het ook waard .
Grtjs m
Hoi Michael,
Welke neuroloog ga je naar toe?
Groetjes Manon
Hè Michael,
Kun je er wat meer over vertellen. Mijn dochter heeft net sinds vorige week een aantal injecties met botox gehad en ik was benieuwd na hoeveel tijd had jij verbetering. Zij heeft het erover dat het anders voelten is positief maar ik zou graag van jou willen horen hoe het bij jou werkte
Met vriendelijke groet Manon
Beste Manon,
Ik ben een jaar of 7 geleden begonnen met de botoxbehandelingen, en mijn leven is er zeer positief door beantwoord. Na een aantal weken nam mijn bijna dagelijkse hooofdpijn af, naar hooguit nog 1 x per week. Ik had zware hoofdpijn, tegen migraine aan, en soms ook gewoon migraine.
Nu heb ik nog hooguit 1x per week hoofdpijn, maar dat is dan vaak met een paar paracetamolletjes verdwenen, migraine heb ik nog hooguit 1x per 3 mnd.
Wat goed dat jou dochter ook botox krijgt voor chroinische hoofdpijn, ik hoop en verwacht dat er voor haar ook een complete en positieve verandering op komst is
Als je nog vragen hebt hoor ik t wel.
Groeten, Michael