Hallo,
Mijn lichaam zit onder hoogspanning. Hierdoor heb ik vele klachten zoals hoofdpijn, oorsuizen, vermoeidheid, vergeetachtig, etc. Deze klachten hebben een grote impact op mijn dagelijkse bezigheden. Hierdoor ben ik ook erg onzeker geworden. Met mijn relatie gaat het ook erg slecht omdat ik geen behoefte meer heb in niemand. Ik vraag me af of ik geen burn-out heb.
De doktoren zijn uitgedokterd.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen...wie kan mij helpen...
Doe eens de testen op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/depressietest/
https://www.psyned.nl/zelftest/burnout-test/
Hoe oud ben je? gebruik je medicijnen alcohol of drugs?
Ik ben 24 jaar oud en gebruik geen medicijnen en ook geen drugs. Ik eet gezond en beweeg voldoende.
<h5>Uitslag Burn-out test: Advies: risico op een burn-out</h5>
Uitslag depressie test:
Hoog Er is een grote kans dat er sprake is van een depressie. Maak een afspraak bij de huisarts op korte termijn, of neem contact op met Psychologen Nederland, de partner van Dokter.nl. Directe hulp zonder wachtlijsten.
Ik zou dat toch aan spanningshoofdpijn denken
Bespreek het dan toch maar eens met je huisarts. Het zijn klachten die bij een depressie kunnen horen
Je voedingspatroon kan van invloed zijn. Belangrijk is altijd een stabiele bloedsuikerspiegel, door te zorgen voor een combinatie van complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Matig met snelle suikers. De geraffineerde suikers beter laten staan. Tekorten aan voedingsstoffen. Overigens zegt bloedonderzoek niet zoveel over tekorten. Oorsuizen kan te maken hebben met factoren als teveel histamine in de voeding, tekorten aan voedingsstoffen, lichte scheefstand van de atlas(bovenste nekwervel). Denk ook aan factoren als electromagnetische velden van wifi, electrische apparaten en smartphone. en als je even alleen wil zijn, hoeft dat op zich geen probleem te zijn. Tijd maken voor jezelf. Misschien yoga of tai chi doen of de natuur in.
Beste Erwin
ik herken je klachten 1 op 1.
Ikzelf ben bezig om te kijken of het iets met straling zou kunnen zijn. Google maar eens naar 'ehs', elektrohypersensitiviteit.
Mvg
Bert
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies