Nou nu voel ik hem weer heb ook last van hoofdpijn en soms sterke nekpijn aan rechterkant
John bij die andere topic heeft die jongen van 15 zelfde ding als wat @hi @suzan hebben. Het kan toch gwn een spierknoopje zijn want als het een klier is dan maak k me zorgen want wij hebben het al lang
ik heb toch echt geen kanker, lymfeklier ben 18 ik kan er niet meer tegen om te denken dat k kanker heb
@suzan @hii @john
Hoe wil jij nou weten of dat hetzelfde is??? Ga morgen naar de huisarts en laat ernaar kijken
Omdat het precies dezelfde plek ligt. pijn aan nek vaak en dan zo spanninghoofdpijn gevoel dat komt en gaat en dan aan een kant aan de rechterkant. en ervaar veel hyperventilatie en angsy en stres vooral. En zij ook hetzelfde
HET IS TOCH GEEN KANKER?? Ik raak in oaniek in stilte naast iedereen
Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken. De antwoorden die je hier krijgt helpen jou toch niet, want je blijft dagelijks 20 x vragen naar hetzelfde
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Helemaal geen kans. Je hebt helemaal niks. Behalve dan een angststoornis waar je voor naar een psycholoog moet
Beetje late reactie,ik lag op tijd in bed gister.
Maar wat jij zegt dat jou knobbeltje er nog is of dat je meer last van hebt,vind ik niet zo gek hoor!
Je bent constant aan het stressen,huilen en hyperventileren.
Daarmee trigger je die spieren dus constant.
Het heet niet voor niks triggerpoint.
Dat ik er op dit moment weinig last van heb en jij juist meer,betekent niet dat het daarom bij jou wat ernstigs is.
Het is gewoon logisch te verklaren.
Ik probeer stress zo veel mogelijk te vermijden, ik let op mijn ademhaling,zodat ik niet ga hyperventileren en ik ben wekelijks onder behandeling bij een fysiotherapeut of sportmasseur om mijn spierspanning onder controle te houden.
Daarmee voorkom ik dat die triggerpoints op blijven spelen.
Jij doet op dit moment precies het tegenovergestelde, je bent vreselijk aan het stressen en daardoor krijg jij er juist meer last van.
Ik zou je, net als John ,aan willen raden om je huisarts hulp bij je angst te vragen.
Zodat je leert relativeren.
Als je meer rust in je hoofd krijgt,zul je ook meer rust in je lijf krijgen en doorbreek je de stress cirkel waar je nu in rond blijft draaien
@sarr
ja ik het dat knobbeltje ook nog in mijn nek. Soms is het klein maar soms is het wat groter en soms is het zacht en soms is het wat harder. Hahah een apart ding maar ik ervaar wel eens hoofdpijn en spierpijn in mijn nek en schouders.
Heb het zelf ook ben ook 18.
Komt hoogstwaarschijnlijk door stress of angst, (zit zelf ook in een stressvolle periode)
Bij twijfel ga gewoon langs de huisarts die kan je een gerust gevoel geven. Kan ook een spierknoopje zijn.
Heb je ook veel last van nachtzweten, afvallen en geen eetlust ga dan ook naar de huisarts.
Mijn god, zit ik te zoeken naar klieren en antwoorden en 9 pagina's lang zie ik echt alleen maar onzin van die Sarr. Vreselijk irritant dit. Hoop dat ze hulp heeft gezocht ppff
Yoo ik heb precies het zelfde rechterkant nek pijn tot aan schouder. Ik voel twee bobbeltjes in mijn nek naastmekaar en ik kan ze beetje bewegen heen en weer doet super veel pijn ook. Alleen voelt eerder als een verrekte nekspier, want rechterkant van mijn nek is echt hard en links kan je gwn indrukken. Hoop dat ik geen kanker heb en dat dit snel geneest. Hoe was het bij jou afgelopen?