Dan zullen het zeker spieren zijn die je voeten, door het huilen en hyperventileren
Voelt ipv voeten, automatische spelling leeft zn eigen leven😅
Je moet dringend professionele hulp gaan zoeken. Vraag aan je huisarts een verwijzing voor een psycholoog.
@john @suzan als ik kanker had zou het dan eerder beginnen en mijn tante zei het voelt als opgezette klieren maar daarna zei ze kan ook misschien nekspieren zijn. Ik heb misschien vandaag non stop eraan gedacht. 1,5 week geleden was k bij de huisarts en ze had mijn linkeroksel enz gecontroleerd ze keek naar mijn hals maar voelde het niet 🙁
Ik weet geen raad meer zoveel mensen krijgen die klierkanker op jong leeftijd. ik ben 18 kan k zo spontaan kanker krijgen. ik ben bekend met heel veel angstgevoelens en hyperventilatie hebben k ben ongelukkig ik zit mer familie jedereen lacjt maar mijn hoofd is ergens anders
@john @suzan
Vorige week was ik bij de huisarts geweest omdat ik beetje nachtelijk aan het zweten was ze voelde toen aan mijn linkeroksel en voelde niks bijzonders en ook aan mijn norsten ook niks naar mijn hals heeft ze alleen met dr ogen gekekn maar zag niks. Mijn tante heeft net ook aan mijn nek gevoeld ze zei eerst opgezette klieren volgens mij en daarna zei ze kan ook de nekspieren zijn, ik weet her gewoon niet. Ik ben misschien heel de dag met angst gezeten het is niet normaal. Ik zit naast damilie iedereen lacht en ik huil van binnen met het feit dat k toch kanker zou hebbenz Klier kanker hebben veel mensen op vroege leeftijd ik ben nog 18.
@suzan @john
nu mijn nicht denkt aan aan misschien ontstoken klieren ik weet het niet ze zegt dat er niks aan de hand misschien lijkt help
Nou had net een hyperventilatie naast hun allemaal en zeiden dat ik mezelf moest overtuigen dat ik niks heb
Je hebt helemaal niks! Een angststoornis heb je
Ga maandag naar de huisarts en vraag een verwijzing voor een psycholoog
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
@sarr
heb je ook nogsteeds dat knobbeltje van achter op je nekspier? Bij je oor en je haar zegmaar?
Ja niet echt gwn nu is het klein weer. Ik denk dat suzan en Hii dat wel langer hebben ervaard .
nee bij mijn oor heb ik het niet. Het lijkt wel gwn een triggerpoint op mijn nek, waarom? Ervaar je het ook
Bij mij gaat het op dit moment goed! Regelmatig naar de fysio helpt bij mij echt om de triggerpoints minimaal te houden
mijn ding lijkt kleiner te zijn geworden en soms komt het weer. Wel vaak hoofdpijn gehad door die spanning en hyperventilagie deze week. Moet ik me zorgen maken