Heb ik spanningshoofdpijn terwijl ik het niet echt merk en dat mijn hoofd gwn helemaal moe is? Als ik mijn hoofdschedel aanraak voel ik gwn zo pijn als ik druk.
@Sarr Dat klinkt idd als spanningshoofdpijn. Hoe langer je spieren onder spanning staan,hoe meer last je ervan kunt krijgen.
@sarr
daar heb ik ook last van. Als je op je hoofd drukt van boven doet het een beetje pijn en in mijn nek doet ook wel pijn, vooral rechts waar de bobbel zit. En een beetje pijn aan mijn wenkbrauwen haha
Dames help... Nou
Ik ben opeens gaan nachtzweten in de nacht alleen wanneer ik slaap. Bijvoorbeeld gister heb ik niet geslapen en toen ervaarde ik dat niet. Dus ik ervaar dat ik zweer rond mijn nek en hals en rug. En wanneer ik wakker word is het na 5 minuten voorbij, mijn kussens zijn niet doorzweet en mijn hemd is ook bijna nooit nat. Ik slaap wel met een dik deken soortvan, maar dat heb ik altijd al gedaan. Ik wil niet denken aan lymfeklierkanker ik weet niet hoe ik dat opeens kan krijgen. Ik ben ook iemand met chronische stres en angst en ervaarde toen ook 1,5/2 weke geleden dat ik pijn boven mijn borsten had dus onder mijn sleutelbeen soms steken kreeg en pijn bij druk( k dacht aan spieren) Mijn huisartshad vorige week mijn borsten gecontroleerd en zei tegen mij dat mijn borsten goed waren en mijn linkerborst meer klierweefsel heeft dan de rechter. Ze had toen ook diep in mijn oksel gevoeld rechterkant en voelde ook niks. Nu ik dacht dat het kwam doordat ik een dikke trui aandeed, want ik melde dit vorige keer bij de huisarts aan dat ik plotseling zweette en nu ik draag een shirt en het raam is open wanneer ik slaap maar toch gebeurd het. Nu sta ik een beetje te rillen volgens mij door de kou die door het raam komt. Moet ik nu denken aan kanker ik weet het, ben 18, hoe kan dit opeens gebeuren. Ik kan door mijn angst niet meer eens slapen zodat ik niet stres en weer zweet. Verder ervaar ik andere dingen niet echt, zelf vast ik mee in de ramadan mededankzij het goed werkt voor mijn darmen, ik heb namelijk pds ook
Ik word er alleen gek van en ben ook een hypochonder en ik snap niet waarom ik die opvliegers krijg terwijl ik al lang kamp met chronische angst en stres, ik kan toch nu niet weer een symptoom erbij hebben. Ik merk wel dat mijn kamer warm is maar ik krijg ook weer koud door de wind. Ik heb gwn altijd eetlust niet daarvan maar nu is mijn eetlust gewoon geremd terwijl ik moet etennvoor jet vasten maar ik heb gewoon geen zin en dat alles dankzij stres denk ik
Ik denk aan lymfeklier kanker en ik weet ook echt niet waarom omdat het zo op google staat kortgezegd. Heb je menopauze? dan komt het zeker voor dat je transpireert nachtelijks. Ja hoor kom ben 18. En laat me zeggen dat op het moment dat ik nachtelijks zweet, ik wakker word gelijk, mezelf nacheck dus overal voel uit angst en dan zakt het binnen 4 minuten weg de warmte en zweterigheid die ik had
Ik moet gwn huilen en trillen door de angst. Dat ik denk dat ik lymfeklier kanker heb.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
En ik heb over 2 weken examens van middelbare school, ik kan dit weer niet verklote door mijn angst. Ik weet niet of die angst is of dat ik daadwerkelijk klierenkanker heb
Ik heb het al nu bijna 1 week denk ik, mijn menstruatie is ook bijna over 6 dagen. ik weet niet of dit premensturele symptomen zijn
ik weet gwn niet of dit door de hormonen komtof door de temperatuur in mijn kamer (wat ik altijd vokgens mij gwn gewend ben) of letterlijk doorKANKER
Ik slaap dus ook niet goed, niet op tijd en ik word wakker om 3/4 uur om te eten en dan blijf ik soms 1 uur op en dan pas slaap ik en soms blijf ik gewoon op tot 4 uur in de nacht en dan pas eet ik
Heeft iemand een reden waarom ik zo opeens nachtelijk zweet elke keer.
Lieve schat,doe nou even rustig!!
Je hebt echt geen lymfeklier kanker hoor!
Je geeft zelf al een paar hele logische redenen aan: een dikke deken,terwijl de temperatuur nu hoger is.
En wat ook een hele logische reden kan zijn dat je lichaam van slag is,is dat door het vasten je eetpatroon op dit moment anders is.
Je lijf is niet gewend om snachts eten te verwerken,het moet nu ineens snachts werken ipv rusten.
Dat kan heel goed veroorzaken dat je gaat zweten.
Je hartslag en bloeddruk stijgen omdat je spijsvertering aan het werk is en jou stress doet daar nog een schepje bovenop.
Dat,in combinatie met een warme deken is dan de oorzaak.
Niet druk maken dus!
Concentreer je op school en probeer daarnaast te ontspannen,dat is veel beter voor je😉
Je kunt beter eens met een psycholoog gaan praten over je irreële angsten