Ik heb twee bulten op mijn schedel. De ene is klein en bevindt zich op mijn voorhoofd. Ik ben als kind ooit uit een klimrek gevallen en heb altijd gedacht dat het daardoor kwam, totdat ik ontdekte dat ik ook een vergroot bot achter mijn rechter oor heb. Die heeft ongeveer de doorsnede van een golfbal, maar is niet echt een bal, meer een plakje van een golfbal. Van beide bulten heb ik totaal geen last. De kleine zie je ook nauwelijks, maar de grote is goed zichtbaar, als er geen haar overheen valt. Toen ik lang haar had, heb ik hem dus ook nooit opgemerkt, wie weet hoeveel jaar hij er al gezeten heeft.
Toen ik dit ontdekte, ben ik compleet door de molen gegaan. Getest op Gardner syndroom, erfelijk afwijkingen en noem maar op. Er is niets uit gekomen. Nu hoop ik alleen maar dat deze bulten niet verder groeien. Die grote bult zou ik best willen laten verwijderen, maar ik weet niet of dat een vooruitgang is.
Ik heb die bult 2cm boven mijn oor al 15 jaar heb er geen last toen ik lymfklier ontsteking onder mijn oksel had zij de dokter in het ziekenhuis laat zitten laat er niks aan doen en daar heb ik naar geluisterd maar weet nog steeds niet wat het is
Ga er dan mee naar de huisarts en vraag wat het is
Ik had een heel erg kleinpikketje op me Voorhoofd, dat is wel gegroeid binnen 3 Maanden nu 1cm doorsnee, naar de Huisarts geweest 2 weken geleden, toen mocht ik een Röntgenfoto laten maken van me Voorhoofd, eindelijk vandaag de uitslag gehad dat het een Bultje is wat een verkalking is, ik moet er af blijven, en als het verder groeit, of ik vertrouw het niet dan terug komen dan gaat er een ct scan gemaakt worden om nog verder te kunnen zien wat het is en wat het verder doet.
Afwachten en aan kijken maar.
Sterkte allemaal voor iedereen die dit ook heeft.
Ik maak mij ook zorgen. Heb 1 grotere en 1 kleinere bult er achter op mijn voorhoofd en 1 iets meer naar achter op mijn schedel. Ook bij de dokter geweest. Zei dat het niks was. Ik vind het raar dat er zo weinig van te vinden is op internet. Het zit aan mijn schedel vast en is kei hard.