Ik heb t ook.Meestal 3 dagen voor mijn menstruatie.Is inderdaad akelig.Ik heb ook aura migraine en ik denk dat t bij elkaar hoort.De dokter weet t niet.Je krijgt dan echt een optater in je hoofd.Ik eet gezond maar ben wel vaak erg druk.
Beste,
Alles wat ik hier lees, heb ik ook al meegemaakt. Hopelijk krijg ik ook eens duidelijkheid.Heb al die verschillende geluiden al in mijn hoofd gehad.Neem alleen het medicijn voor mijn schildklier, maar zal daar niks mee te maken hebben, voor de rest geen medicijnen.Heb het Cyndroom van meniere, kan daar denk mee te maken hebben of de ademhalig.
Heb ook 4 jaar geleden een operatie gehad in mijn hoofd, Cyndroom van cushing. Hoop dat we hier samen uitkomen aan wat het kan liggen.
Ervaar wel dat Stress er ook mee te maken heeft.
Ik denk dat het om brain zaps gaat. Sommige antidepressiva hebben dit als bijwerking. Je kunt altijd je eigen checken op lareb. Zelf zit ik in een burn-out en heb ook last van deze “schokken”. Elke avond, net voordat ik in slaap val en dus ontspannen ben, voel ik een stroom schok met zoemend geluid erbij, duurt maar één seconde.Ik gebruik geen antidepressiva.Het komt in mijn geval door veel stress werd mij verteld, bewust evenals onbewust. Is verder gewoon onschuldig ( als het om de brain zaps gaat)
Kreeg vannacht het gevoel of mijn hoofd geelektricuteerd werd. Alleen mijn hoofd de rest van mijn lichaam niet. Dacht dat het van mijn bed kwam(elektrisch). Heb het een keer eerder gehad. Ik denk nu maar dat ik gereset ben. Wel onaangenaam. Wat te doen???
Ik maak regelmatig brain zaps mee sinds ik bevallen ben. Ik heb angst en paniekklachten. Rond de menstruatie komt het regelmatig voor. Het is heel akelig. Na een brain zap voel ik me ook erg beroerd. En ik word er alleen maar nog angstiger van.
Ik gebruik geen drugs en ook geen anti depressiva.
Zijn er mensen die ervan af zijn gekomen en hoe? Mijn huisarts weet niet wat het is en neemt het niet echt serieus.
Ik had het dus afgelopen vrijdag op mijn werk. Ineens een rare sensatie wat voor naar achteren door mijn hoofd heen ging. Daarna kreeg ik hoofdpijn en begon met 1 oog wazig te zien. Arts zegt migraine. Vandaag maandag en nog steeds hoofdpijn. Met bukken komt er een druk op en vanmorgen werd ik wakker met schitteringen in dat oog. Morgen naar de huisarts. Maar focussen is nog steeds erg vervelend.
Bij mij komen deze vervelende elektrische schokjes voor net voor ik inslaap. Heel lastig en best griezelig. Net of je bewerkt wordt. Dit begon een half jaar geleden en doet zich regelmatig voor maar enkel bij het inslapen, alsof ik moet wakker blijven.
Dokters hebben geen idee wat het is en vinden geen aanwijzingen hiervoor.
Ik dacht zelf aan electromagnetische smog die overal en constant aanwezig is en waarvoor ik misschien gevoeliger ben geworden. Een wifi vrije omgeving zou kunnen helpen...
Ik ontdekte dat het te maken heeft met een tekort aan serotonine, een neurotransmitter die de slaap reguleert. Consumeer bananen, kurkuma en alles wat aminozuren bevat, zoals vis, dan komt het serotonine gehalte op peil.
Tekort komt vaak door het gebruik van drugs zoals XTC, stress, slechte of te weinig voeding en tekort aan vitamine B6, B3, vitamine D en magnesium.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik heb sinds kort last van tinnitus. Maar bijkomend de laatste 2 weken is het volgende. Wanneer ik mijn hoofd beweeg of ogen dan ervaar ik een aantal ‘ gongen ‘ in mijn linkeroor.heel lastig . Je verliest uw evenwicht niet maar het is precies of ze blazen in uw oor . Ik heb al een mri laten doen en daar is alles ok op. Ik doe ook osteopathie . Tis een raar gegeven 🤔