Beste,
Afgelopen werl werd ik wakker met een zere gevoelige en licht opgezwollen lip. Gisteren kwam er op mijn lip een witte bult naar boven welke ik heb uitgeknepen. Uit de bult kwam wat pus, maar mijn lip werd direct nog veel dikker. Nu is mijn lip 3x zo dik als gisteren en is dat over de halve bovenlip zo. Nu kijk ik op Google naar steenpuist, maar daar zie je geen hele dikke lippen? Er zit wel een witte bult op, maar mij hele bovenlip begint dik te worden?
Ik heb net hetzelfde maar ik heb meermaals (5×) dat puistje op mn lip uitgeduwd omdat het telkens weer wit werd. Als gevolg: een dikke, gevoelloze lip. Zelfde gevoel als verdoofd bij de tandarts.
Ik ben bang dat ik de zenuwen in mijn lip kapot geknepen heb? Of kan dat niet? De zwelling zal veronderstel ik wel weggaan binnen enkele dagen maar ik hoop dus dat ik terug gevoel krijg in mn lip?
Dank voor uw antwoord.
Dat zal wat tijd nodig hebben
Als dat enkele dagen is, kan ik dat mee leven maar bedoel je enkele maanden/jaren? Want zenuwuiteinden groeien heel traag? Millimeterwerk
In enkele dagen zal dat niet lukken. Daar zul je nog wel even last van hebben. Maar dat heb je zelf veroorzaakt
Welke discipline beoefent u meneer Leppink? En welke opleidingen/studies volgde je? Ben jij een huisarts ?
@Vreesje
Je had ook gewoon naar de huisarts kunnen gaan....
Want je kunt in de algemene voorwaarden van het forum vinden dat je vragen hier sowieso niet door artsen worden beantwoord.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik zie nu dat die informatie is veranderd en het er niet meer duidelijk in staat, verwarrend dus.
Maar neemt niet weg dat al zou een arts je vraag hebben gelezen,die er zonder fysiek onderzoek nog geen duidelijk antwoord op zou kunnen geven. Je weet niet of er wat is beschadigd en zo ja, wat en in wat voor mate
Meerdere opleidingen, maar ik ben geen arts.
En in de voorwaarden van de site staat:
In het medisch forum worden geen antwoorden gegeven door artsen van Dokter.nl
@ suzan, inderdaad verwarrend omdat de site dokter.nl heet ...
Ik ga niet naar de huisarts voor een onnozele puist hoor, als de zenuwen beschadigd zijn in mijn lip, kan daar toch niets aan gedaan worden, alleen maar wachten tot ze terug groeien... dus ik zie wel hoelang ik dat verdovend gevoel heb.
Ik vind alleen dat john nogal korte antwoorden geeft en soms ook heel vaag. En een opmerking als 'je hebt het zelf gezocht' daar heb je niets aan.....maar toch bedankt.
Mvg, een verpleegkundige met beroepstitel spoed en intensieve zorgen.