hallo goedendag, ik ben gistere langs me huisarts geweest met me klacht maar ze vond het een vaag klacht wat ze eerder nooit heeft gehoord Ze heeft me wel voor bloestest gestuurd om te kijken of er ontstekingen zijn maar niet duidelijk wat uitgeled wat het kan zijn . Mijn klachten zijn namelijk heb nu een week bijna zware druk in me hoofd net als of er geknepen word in me hersenen en 3 dagen terug begon er tintelingn verdoofd gevoel in me Wang langs me lippen en toen later ook in me hand teensltjes maar speelt alleen maar in een kant linker kant dat vond de huisArts vreemd kunt u miag wat meer vertellen ben wel bang dat het vanuit me hersenen komen dit klachten misg een hersentumor ?
Hoe oud ben je?
Heb je veel stress of spanningen?
Die eens de test op: https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
Wil ookerboj zeggen dat ik naast se tintelingen ook jeuk heb niet extreem maar wel dat het kriebeld ben heel gespannen nu omdat ik heng vind dat verdoofd gevoel op me wang en dat het misg een hersentumor kan zijn
Had je de test ook al gedaan?
Ja maar hyperventilatie kan hetbniet zijn want dat ken ik wel dat heb k ooit ook wel eens gehad dit is heel anders wat denkt u zijn hett verschijnselen van een hersentumor ?
Heb je de test dan gedaan en wat was de uitslag?
Je hoeft hyperventilatie niet altijd meteen op te merken.
Nee, het zijn geen symptomen van een hersentumor.
Owww ik moet de uitslag op me mail krijgen en kan me mail nie openen maar ben wel gerustgesteld als het geen symptomen zijn van hersentumor wat kan het dan misg wel zijn ditbverdoofd gevoel op me wang tintelingen hand arm benen etc en die druk in me hoofd en heel bedankt
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Beter niet meteen van het ergste uitgaan.