Hallo,
Ik stapte gister de auto uit en ik had een kleine trilling tussen de aggilespees (of hoe je het ook schrijft ) en de enkel.
gisteren avond was het nog niet weg en na een nacht goed slapen gaat het zo weer verder..
Het is alleen vrij irritant meer niet. aan de buitenkant is geen beweging te zien of te voelen. het is puur net of er een heel klein stroomschokje op 1 spiertje zit.
het doet zich om e paar seconden voor,
eveneens heb ik nogal spierpijn in mijn onder armen. Geen idee waar het vandaan komt.
Iemand enig idee hoe het zou komen?ik had verwacht dat het na een nachtje goed slapen wel weg zou zijn.
Met vriendelijke groeten
en alvast bedankt.
Het kan zijn dart er door een bepaalde weging een zenuw iets in de verdrukking is geraakt. Dat zou ook weer vanzelf over moeten gaan.
Je hebt niks bijzonders gedaan waardoor de spierpijn in de onderarmen veroorzaakt zou kunnen zijn? Bepaalde werkzaamheden of sport?
Ik kan me enigzins voorstellen dat de armen zijn gekomen doordat ik bezig was met de auto, al was dit aan het begin van de week, en had ik er eerder geen last van.
Het is toch echt mijn enkel die mij irriteerd, hij blijft ma trillingen geven om de paar sec, een soor gevoel van slaap in de voet alleen dan als trillinkje om de paar sec
Lijkt dan toch op een zenuw dus. Als de klachten aanhouden kun je natuurlijk even naar de huisarts
Ik kan me enigzins voorstellen dat de armen zijn gekomen doordat ik bezig was met de auto, al was dit aan het begin van de week, en had ik er eerder geen last van.
Het is toch echt mijn enkel die mij irriteerd, hij blijft ma trillingen geven om de paar sec, een soor gevoel van slaap in de voet alleen dan als trillinkje om de paar sec
Excusses dat ging niet helemaal goed,
Bedankt voor je reactie!, ik zot nog te twijfelen of ik ga hardlopen.
Dat zou in principe kunnen, alleen moet je stoppen als de klachten toenemen.
Het is al een tijdje verder, inmiddels is de zenuwtrek weg, maar naar mate een dag vordert komt er in rust een druk tussen de enkel en pees te staan, zou dit een nasleep zijn van de zenuw? Het is natuurlijk wel exact de zelfde plek, Ik ben niet gaan hardlopen. Dit was na mijn gevoel niet echt verstandig.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Het zou nog van de zenuw kunnen zijn.
Ik heb problemen met slechte vetkussens voet, daarom andere steunzolen gekregen, die moj meer laten lopen op her midden van de voeten. Nu problemen met enkel (links) door trillingen wat steeds blijft, soms ook in de kuit Wat te doen