ik gebruik padraxa300mg en metaprolonsuclinaat 100mgen furocamide 40mg en spironolacton 12,5mg
mijn vraag is heb sinds kort heet branderig gevoel in mijn benen en mond kan dit van de medicijnen komen,ik ben een vrouw en ben 71 jaar
Moeilijk om daar zo antwoord op te geven. Ik raad aan om in ieder geval met de klachten naar de huisarts te gaan
heb een open hart operatie gehad en eenmaal weer thuis ging alles met medicatie en oxazepam
goed tot 2wkenn geleden mijn bovenlichaam en armen gezicht zelfs oren van binnen
heet zijn vooral als ik lig is het erg wie heeft er een verklaring voor?
Ik denk dat je dit toch beter met de cardioloog kunt bespreken. Neem contact op met de poli cardiologie
ook ik heb a f en toe last van brandend gevoel aan benen juist in het midden van benen nog nooit heb ik da gehad ik heb ook wat stress en ga soms naar de acupuntuur da helpt mij goed maar wat kan mij helppen met natuur middel voor mijn brandend gevoel aan de benen aub dank u
Ik heb het nu 6 maanden bijna over mijn hele lichaam.
De sterkte wisseld wel.
Soms is het zo erg dat in in de nacht onder de douche ga staan omdat het bijna niet uit te houden is.
Huisarts en neuroloog zeggen stress.
Stress test gaf aan dat ik niet gestrest ben.
Heb een tijdje een smartwatch die de stress bijhoud en zit onder het niveau van stress.
Zag ergens dat bij netelroos magnesium olie helpt.
Maar de werking is niet de hele nacht door dan maar weer smeren.
Ook PEA zalf helpt iets.
Lig vaak zonder bekend te slapen .
Een smartwatch kan toch helemaal niet bepalen of jij nou wel of niet stress hebt...
@John
Je wilt niet wat de smartwatches van tegenwoordig allemaal kunnen!
Die van mij is nu eten aan het koken😜
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
@Hans, beter kijken naar oorzaken dan wat middeltjes te proberen. Bij heel veel klachten dat voedingspatroon en tekorten aan voedingsstoffen een grote rol spelen. Zo eten veel mensen teveel snelle suikers. Op natuurgeneeskundig gebied zou je nader advies kunnen krijgen.
Hetzelfde heb ik last van. Focus je er niet op , het is een proces van reiniging door de Heilige Geest die je wil verlossen van verkeerde denkpatronen. Het kan wel een tijd duren. Bidden is wat helpt
Ik heb een paar jaar geleden ook een brandend gevoel gehad ‘s nachts. Ik werd veel wakker doordat mijn handen en voeten tintelen en verdoofd aanvoelden. Na heel wat onderzoeken dacht de neuroloog dat het Lyme kon zijn. Heb dan 2 maanden antibiotica genomen en dat hielp tot dat ik ermee stopte. Dan kwam het gevoel terug. Dan heb ik bijna een jaar symbalta genomen en dat h eet wel geholpen, maar ben toch blij dat ik er mee gestopt ben. Nu na 10 maanden geen medicatie te nemen komt het soms terug wanneer ik gesport heb. (Zwemmen) Zou het toch met hyperventilatie te maken hebben?
Dat zou dus heel goed kunnen. Temeer daar de Cymbalta goed heeft gewerkt.
Doe de test op:
https://www.zorgprofessionaljohn.com/hyperventilatie-test/