Ik heb ook tintelingen in mijn linkerhand en linkerkant van mijn wang en de linkerkant van mijn onderkaak die nu een dood gevoel heeft.
Dit begon gisteren.
Echter,ik had daarvoor ook andere problemen,hevige hoofdpijn die plotseling weer weg was,verslechtering van mijn ogen en tal van andere problemen.
Die begonnen allemaal nadat ik Acecort voorgeschreven kreeg omdat hydrocortison capsules niet meer te krijgen zouden zijn.
Acecort is een pil die omwikkelt is met een filmpje zoals ze noemen.
Jaren geleden had ik dezelfde problemen OOK nadat ik Tyrax moest slikken i.p.v het medicijn die ik daarvoor slikte.
Maar toen nog véél erger,ik kon niet praten,lopen en mijn hele lichaam tintelde.
Na vele bezoeken in het ziekenhuis kwam iemand op het idee dat het misschien door het vervangend medicijn werd veroorzaakt.
Ik kreeg weer de originele medicijnen die ik daarvoor had en het probleem was opgelost.
Mijn bericht aan iedereen die over medicijnen beslisten dealtjes sluit met farmaceuten:
NIET IEDERE PATIËNT IS HETZELDE,SOMMIGEN REAGEREN GOED OP EEN VERVANGEND MEDICIJN EN DE ANDERE NIET.
WIJ ZiJN MENSEN,GEEN MACHINES.
IK WIL MIJN HYDROCORTISON CAPSULES WEER TERUG.
En dan wil nog even iets toevoegen aan mijn vorige bericht.
Patienten zoals ik hebben geen keus meer omdat jullie al besloten heeft om Acecort als vervangend medicijn te kiezen.
Er is geen alternatief voor ons.
Lekker slapen vanavond,Mengele.
Niet om vervelend te doen maar:
Hier besluit niemand nergens iets over. En hier worden ook met niemand dealtjes gesloten. Dat is dan een ongenoegen dat je ergens anders moet uiten
Ik ben eerlijk gezegd echt super blij dat ik jullie gevonden heb! Ik heb heel veel van de klachten die jullie hierboven beschreven ook en ben inmiddels al bijna drie maanden onderweg 🙁 Loop inmiddels bij een fysio en een manueel therapeut en heb alles al geprobeerd; van acupuntuur tot helers. MRI van rug en hersens lieten geen afwijkingen zien maar inmiddels ben ik zo geirriteerd…
Wellicht een tip om een te kijken bij “trigger points”, wat ik namelijk wel merk is dat sinds ik dryneedle en gekraakt word, het stukje bij beetje steeds langer goed gaat. (In ieder geval al 1 dag vorige week gehad zonder die tintels.) Maar heb wel het gevoel dat er een lange weg te gaan is.
Ik heb dit altijd al in minimale mate gehad. Nooit geweten dat ik chronisch hyper ventileer. Grappig genoeg vond ik wel 9 van de 10 keer dat ik net niet genoeg adem kan halen oid, ook, of juist in ontspannen momenten. De symptomen/klachten van chronische hyper ventilatie waren mij nooit zo bekend, maar nu komen ze erg bekend voor. Blijkbaar is er bij hyperventilatie vaker dat het juist op de linker zijde van het lichaam dit soort klachten geeft.
Toevallig 2 weken geleden, na jaren lang niet, weer een erge paniekaanval gehad. Opeens zijn deze klachten een stuk erger en voelt mijn linker zijde tintelent en/of verdoofd, echter heb ik niet echt kracht verlies en ook geen pijn. Soms wel een beetje kramp. Inderdaad vooral als je alleen bent lijkt het meer aanzezig en met afleiding is het er bijna niet. Ik heb een stresvolle periode achter de rug en ben een beetje overspannen geraakt (vandaar de paniek aanval).