Hallo,
Ik hoop dat iemand mij duidelijkheid kan geven..
19 april ben ik naar het ziekenhuis gebracht omdat ik last van me hart had.. Die ging veel te snel slaan en uiteindelijk ben ik buiten in de frisse lucht gaan zitten.. Na 10 minuten begon mijn reachter arm te tintelen en doof te worden.. Waarna ik deze haast niet meer kon bewegen.. Na enkele minuten begon dit ook bij mijn rechterbeen waardoor ik direct naar het ziekenhuis werd gebracht.. Daar ben ik meteen aan de monitor gelegt maar me hart was al weer gekalmeerd.. Heb verschillende testen gehad maar ze konden niks vinden, geen drugs of andere raare dingen in me bloed. Tegen de ochtend kreeg ik het gevoel weer terug in mijn been en 2 uur later ook weer in me arm.. Alleen het nadeel is sinds dien heb ik kracht verlies.. Ik kan niet meer de normale dingen zoals snijde, eten opscheppen etc..
Omdat ik best een tijd moest wachten om weer terug te gaan naar het ziekenhuis voor meerdere onderzoeken heb ik verschillende keren dat me hart op een hobbel ging.. Tot een paar week geleden dat hij van normaal naar de 150 170 ging...
Ze hebben een hartfilm alles gemaakt en me hart blijft in orde te zijn... Waarom slaat hij dan op hol????
Ct scan gemaakt en die is ook in orde
Ik heb laatst een mri scan gehad maar daar was niet zo veel op te zien.. ze hebben wel witte vlekjes in de hersenen gezien maar daar moesten we ons niet zo druk om maken.. Ook waren er wat vernauwingen van de bloedvaten dat wordt nu weer verder onderzocht maar dit zorgde niet voor het krachtverlies in mijn arm...
Ik zou graag wel willen weten wat er aan de hand is..
is er iemand die mij kan helpen???
Hoe oud ben je?
Gebruik je medicijnen?
Ik denk toch dat je klachten aanleiding geven om terug te gaan naar de neuroloog. Een van de witte vlekjes zou toch veroorzaakt kunnen zijn door een CVA. Dat zou je klachten in ieder geval verklaren.
Maar ik heb een ct scan alles gehad maar daar was niks op te zien.. Ik ga dus maar weer terug naar de neuroloog en laat het wel weten van hoe en wat... Thanks btw
Nou, er was wel wat te zien op de MRI. Een aantal witte vlekjes. Het is alleen erg moeilijk om achteraf een duiding te geven aan die vlekjes.
Laat even wat weten als je geweest bent.
Nou bij de neuroloog geweest en die zegt dat er absoluut niks te vinden is op de mri en dt ik het maar moet afwachten.. ! Ik moet nu gewoon proberen met krachttraining.. en afwachten... en met 3 a 4 maand terug komen om te kijken of er verbetering is..
Nou, ben benieuwd dan. Laat over een tijdje even weten hoe het met je gaat.
Succes!
Groet
Tandor
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies