Goedemorgen,
Ik heb een aantal jaar (+- 8 jaar)geleden een acute voetparese gehad. Ben hiervoor bij de neuroloog geweest en heb diverse onderzoeken gehad. Er was een beschadigig op mijn zenuw (t.h.v. enkel) waardoor bij de vertakking naar mijn overige zenuwen naar mijn voet de signalen met een vertraging of niet goed doorkwamen. Uit de MRI (die overigens alleen van mijn rechterbeen is genomen) en de rugscan kwamen geen afwijkingen naar voren. Bij de test met elektroden kwam de vertraging tevoorschijn. Ik heb hier fysiotherapie voor gehad en de oorzaak is eigenlijk nooit boven water gekomen. 2,5 jaar later heb ik een terugval gehad, weer metingen, weer vertraging (niet zo erg als eerste keer). Nu merk ik dat de afgelopen maanden mijn rechterbeen zeurt. Het is een soort pijngevoel (pijn/branderig)vanaf de knie naar beneden. Het been wordt naar mijn idee ook zwaarder. Ik ben niet zo'n piepert, maar maak me toch een beetje zorgen....Hebben jullie enig idee of het iets met elkaar te maken heeft en of het toch de moeite loont om hiermee naar de huisarts te gaan? Mvg, Chantal