Hoi Meriam
Ik slik al mijn hele leven lang medicijnen voor epilepsie.
De narcose was in november 2009 voor een cuuretage (miskraam)
Maar in 204 heb ik ook een narcose gehad en werd toen ook langzamer wakker dan dat de bedoeling was, maar niet zorgwekkend. Dit keer had ik het hele ziekenhuis om mijn bed.
Tussen toen en nu ben ik geweest bij:
Eind 2009, begin 2010
- Neuroloog, MRI gekregen
- Neuroloog, nog eens
- bloedprikken
- Neuroloog, in het VU over de hoofpijn
- epilepsie neuroloog, EEG gekregen
- bedrijfsarts, tja die doet weinig 😉
Daarna laten rusten omdat niemand het wist.
- Zwangerschap en bevalling
- Heel erg vaak bij de dokter
- bedrijfsarts
Gisteravond zat ik bij de huisartsenpost omdat ik bang werd van hoe ik me voelde. Ik had het gevoel dat alles wegdraaide en dat ik ieder moment kon neervallen ofzo. Mijn rechterarm bestaat voor moijn gevoel niet meer. Ik kan er nog alles mee, maar het is net of ik hem niet heb. Ze had me niet veel te melden. Bloeddruk was mooi laag. (net goed, laag)
Dus maar weer naar huis.
Vanmorgen naar de huisarts.
Nu maandag bloed laten prikken en in mei weer naar een neuroloog.
Volgende week ga ik naar de chiropractor, kijken of dat wat doet.
nu ik beide topics heb gelezen van je, wil ik je een suggestie doen:
ga naar een Klassiek Homeophaat. o.a. omdat het na een narcose verergerd is.
schrijf al je klachten op en neem het briefje dan mee, de homeophaat kan er een bijpassend middel bij zoeken
zou het zeker proberen.
sterkte en Beterschap
Dank je Brena.
Ik ben nu bij de chiropractor. We gaan intensief aan de slag oim te kijken of het wat doet. 2x in de week tot de neuroloog afspraak.
De volgende stap gaat de natuur kant zijn.
alles heeft een oorzaak,onze voeding is bagger tegenwoordig weinig mineralen en vitamine en dan nog niet te spreken wat overal in zit aan troep denk aan shampo,s doucheschuim en tandpasta waar chemisch afval in zit zoals fluoride,angst is een slechte raadgever,gooi het roer om en laat de hele medische industrie links liggen,herstel je lichaam met goede natuurlijke voeding,het duurt lang voor resultaat maar het is de moeite waard,iedere 8 jaar vernieuwt je lichaam zich,geef je lichaam wat het nodig heeft en het herstelt zich,je ben echt niet de enige die doodziek wordt en je weet niet waarvan en artsen verdienen dik geld van onze ellende en ze weten nog niks,ik hoop dat je hier iets aan heb,en dat je heel gauw weer opknapt.
lotgenoot alida
Ik vind het eerste deel van je reactie goed maar het tweede deel ongenuanceerd. Artsen doen hun best en veel artsen verdienen helemaal niet veel voor het vele werk dat ze doen, maar je hebt wel gelijk dat artsen niet alles weten, maar dat is iets anders dan niets.
Morgen moet ik naar mijn epilepsie neuroloog en woensdag naar een neuroloog in het ziekenhuis. Er is nog steeds geen verbetering. De chiropractor doet niks, behalve mijn nek losmaken.
Ik hoop zo dat er wat uitkomt.
Mijn leven staat echt stil op dit moment.
Ik hoop dat de neuroloog mijn klachten begrijpt. Ik hoop dat ik op dat moment helder genoeg ben om te laten weten hoe erg ze zijn. Want over het algemeen ben ik zo zweverig dat ik op de stoel zit en niets zeg, puur omdat mijn hoofd leeg is. Leeg, zodat ik niet kan denken en terughalen.
De alternatieve geneeskunde is mijn laatste stap als er niets uitkomt.
Welke natuurgeneeskunde zou de beste zijn?
gister heb ik een EEG en een MRI gehad. Nu 2 weken wachten op de uitslag.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hallo Suzan,
Vroeg me af: welke medicatie krijg je voor je epilepsie? Een aantal van de door jou genoemde klachten komen ook voor als mogelijke bijwerkingen bij diverse medicijnen tegen epilepsie. Dit kun je bespreken met je neuroloog.
Verder heb ik voor bepaalde klachten baat gehad bij een manueel therapeut en wel een die volgens de "egg-shell" methode/Methode Bijl werkt. Een hele prettige behandeling. Er wordt niet meer fysieke druk op jou uitgeoefend dan dat een eierschaal kan hebben zonder te breken. Heel wat anders dan een chiropractor of kraker. En de manueel therapeut gaat uit van je hele lichaam. Bij mij heeft het naast lichamelijke klachten ook geholpen bij scheelzien. Je weet maar nooit. Of er een bij je in de buurt zit kun je vinden op http://www.vmt-es.nl/default.asp?page=cms&cms=31 Je kunt daar dacht ik ook terugvinden of je verzekeraar het vergoedt.
Succes en sterkte!
Misschien veel te veel stress. Ik heb dit vorig jaar ook allemaal meegemaakt maar dat was dan onderliggende stress terwijl ik me eigelijk op mijn gemak steeds voelde.
Ze hadden dat dan gezien doormiddel van een EEG. Met die metingen op hersenactiviteit hadden ze gezien dat blijkbaar alle delen van mijn hersenen continu dingen aan het verwerken waren.
Dienen dat die tests deed had nog nooit zoiets gezien.
Mja, voor alles moet een eerste keer zijn.
Als dit door stress komt zal dit wel beteren met de tijd. En wat ze ook geven van anti-depressieva, gewoon niet inpakken, ze geven dat omdat ze niks anders weten.
Ik heb enkel nog het gevoel als ik naar iemand kijk of als ik iets lees, dat ik steeds denk dat ik scheel begin te kijken omdat mijn oogballen precies beginnen te trekken.
Ik moet wel zeggen dat ik vorig jaar snel migraine kreeg en de meeste dingen die je opnoemt waren de aura's die erbij kwamen.
Misschien dat ze daar eens naar kunnen kijken?
Veel succes!
Inmiddels nog niets opgeschoten.
Donderdag weer bij de neuroloog, mijn reachterarm zakte nu iets bij de proef van Barré. Om die reden en om te vergelijken maandag weer een nieuwe MRI.
oja, als reactie op voorgaand berich over mijn medicijnen.
Ik heb het besproken met mijn epilepsie neuroloog, die vond echter dat dit geen bijwerkingen waren. Bijwerkingen gaan volgens een ander beloop. Ook op het vlak van epilepsie kan ze me niet helpen. Alle klachten die ik opnoem kan zij niet plaatsen bij mijn epilepsie.
bij mij werkt selokeen ik slik het nu 8 jr 50mg zoc en de echte mischien is dat wat!