Hallo
Ik heb sinds een paar dagen een lichte druk in mijn hoofd die niet weggaat.
De avond voordat ik het kreeg heb ik veel zitten gamen.
Ik heb ook pijn in mijn nek, dus misschien komt het daardoor??
Ook heb ik het gevoel dat mijn hoofd heel zwaar is...
Ik ga nog niet naar de dokter want misschien is het binnekort al weg?
Ik hoop het want ik begin me wel zorgen te maken, ik ben bang dat ik iets raars heb.
Ik ben 15 en heb ADHA.
Mvg en dank voor help alvast
Thijs
*ADHD
En ik heb ook keelpijn en een aantal weken geleden had ik griep.
Geen zorgen. Het komt eerder door te gamen. Het zal wel over gaan ik ben ook een gamer alleen op DSi XL. Het zal raar klinken maar het zijn de hersenen die moeten wennen dat je even gestopt bent met gamen. Bij mij kan het overschakelen naar de ogen. Probeer niet al te veel medicijnen daar voor te nemen want in sommige gevallen kan het verergeren. Ik hoop dat ik je geholpen heb. Groet Roy D
Ja, door de langdurige inspanning van de nek en hals en ogen die steeds op hetzelfde punt gefixeerd zijn, kun je kramp krijgen net als een voetballer die het hele veld over moet rennen en dan kramp in zijn benen krijgt. Die moet dan gewisseld worden of uitrusten. Dat zou jij dus ook moeten doen...
Hallo
Ik heb ook als ik probeer te slapen lukt het niet, want ik blijf maar denken aan wat ik nu heb, en dan lig ik gewoon de hele nacht wakker.
En gewoon overdag, lijkt het alsof mijn hoofd er niet bij is zegmaar, heel raar.
Ik maak me nog steeds zorgen, maar wel bedankt voor antwoorden.
Thijs
En heb je al gedacht aan de huisarts? Even bellen voor een afspraakje misschien?
Ja dat durf ik eigenlijk niet echt, klinkt misschien een beetje raar.
Maar kan het een hersentumor zijn? Aangezien ik geen rare aanvallen hebt of iets anders.
Of een psychose?
Thijs
Dat ligt klaarblijkelijk niet voor de hand gezien je geen symptomen van een hersentumor of een psychose beschrijft. De huisarts kan dit op basis van het medisch dossier en onderzoek voor u uitsluiten.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik denk ook dat ik een hersentumor of iets anders heb ik heb een lichte druk in het hoofd. Voel me een klein beetje duizelig als ik tekst lees heb ik soms moeite om mij te concentreren op de tekst. Maar kan dit ook komen door dat ik 14u op een dag achter de pc zit voor 6maand momenteel. en dus geen beweging heb. Op school zitten we ook constant met de pc bezig omdat ik ICT volg. Maar ik ben dus nu bang dat ik een ehrsentumor heb, door de lichte druk in mijn hoofd en duizeligheid + soms kleine pijntrekken in het hoofd