Beste forumbezoeker of deskundige,
Ik ben de laatste twee/drie weken erg licht in mijn hoofd. De grond lijkt soms weg te vallen of ik lijk draaierig te bewegen door de ruimte. Ik vind het ten eerste ontzettend naar om zo de werkelijkheid te ervaren. Als het plots wat erger uit de lucht komt vallen wordt ik ook bang en lokt dat een nog ergere aanval uit. De laatste keer had ik zo'n ernstige aanval op Amsterdam Centraal en ging ik constant naar de vloer. Ben alleen niet misselijk. Heb dan het gevoel de hele tijd out te gaan en moet me dan sterk focussen om niet op zo'n plek beroerd te worden. Gedurende de hele dag ben ik duizelig en ervaar ik mijn wereld heel erg onwaar en prikkels komen hard aan. Licht is vaak lastig te verdragen. Heb het gevoel alsof er druk op mijn hoofd staat.
Ook voel ik me over het algemeen behoorlijk moe. Heb een stijve nek (uit het niets, ik heb daar echt nooit last van) en ben ik links erg doof en zie veel zwart als ik opsta.
Mijn schildklier werkt niet, maar dit heb ik al 10 jaar (vanaf mijn 10e, ben nu 20) en ik heb niet het idee dat het hier nou aan te wijten valt. Mijn medicijngebruik is constant en gaat probleemloos. Had eindelijk het gevoel dat het goed met me ging; ook psychologisch. Heb niet het idee dat de symptomen te wijten zijn aan een burn out, stress o.i.d.
Ben naar de dokter geweest: mijn bloed is goed, geen b12 tekort en geen anemie, en mijn oren zien er prima uit, oftewel er is geen infectie in te vinden. Bloeddruk was laatste keer normaal (70/110)
Kan iemand wat wijsheid geven? Internet zet mij op een dwaalspoor.
Dank!