Hoi,
Zit al een paar jaar met verschillende rare klachten. Ben al naar verschillende neurologen geweest en die beweren dat er niets mis was met mijn hersenen en hebben mij telkens (tot mijn ongenoegen) antidepressiva's en andere medicatie die voor psychologische klachten dienen voorgeschreven. Hoewel ik telkens ontevreden was met deze diagnose heb ik wel telkens de medicatie genomen, je weet maar nooit.
Nu vele jaren later heeft men een spect scan genomen waarop hypoperfusie heeft waargenomen, mogelijk ter hoogte van de linker gyrus frontalis inferior met eveneens perfusie defecit thv basale ganglia aan de rechterzijde.
Ook ziet men op een recentgenomen MRI scan dat mijn supratentorieel ventrikelsysteem een wat bredere aftekening heeft (voornamelijk op trigonum).
Ik vermoed dat dit gevolgen zijn van een aangezicht- en hersentrauma dat ik heb gehad.
Maar soms vraag ik me af of dit mogelijk ook niet veroorzaakt kan zijn door één of andere medicatie die ik heb genomen, aangezien men nogal op een, naar mijn mening, onverantwoorde manier heeft zitten experimenteren met dit soort medicatie.
Wat ik ook graag had willen weten is kan men een hypoperfusie verhelpen? Maar dat zal vast sterk afhangen van wat de oorzaak er van is vermoed ik?
beste,
ook trauma (werkongeval) gehad, breinelektrocutie (met Bijna-Dood-Ervaring) rechtstreekse aanraking van niet-geïsoleerde geleider.
eveneens op scan hypoperfusie vd hersenstam
diagnose in de loop der jaren: want eerst worden de klachten niet "serieus" genomen. (veel te complex te dynamisch en het voelt zelf ongeloofwaardig aan.)
chronisch vermoeidssyndroom (meer dan CVS alleen)
"fantoom"pijnen
problemen bij aanleren en onthouden (zelfs gewone afspraken)
stottren,
neurogene blaas (2.4 meter waterkolom druk:is pijnlijk)
spermatorrea
Post-traumatische stress disorder
aandachtdeficit moeilijk gesprekken kunnen volgen
slaapproblemen gebruik auto-BIPAP in slaap vergeten te ademen (centrale apneu)
hyperhydrosis,
extreemsnelle uitputting bij fysieke of intelectuele inspanningen