Hi iedereen,
Ik heb een tijdje geleden het volgende geplaatst: https://www.dokter.nl/forum/hersenen-en-zenuwen/2111431-angst-voor-hersentumor-5/?_gl=1*15rx3cq*_up*MQ..*_ga*MTI3NTg3OTUwOS4xNzA5MTMwNzg0*_ga_LV1YLS3BJW*MTcwOTEzMDc4My4xLjEuMTcwOTEzMDk5My4wLjAuMA..
Ik heb inmiddels een een verwijzing gekregen voor de neuroloog. Kan echter pas in mei/juni terecht. Ik heb al jaren van die floaters voor mijn ogen en dacht dat deze kwamen doordat ik een bril heb en veraf niet goed kan zien. Ik heb nu echter de angst dat dit ook door een hersentumor komt die langzaam door al die jaren heen groeit. Ik maak me ook ontzettend veel zorgen over mijn darmklachten die ik al dagelijks 5 jaar heb. Ik ben daar al voor naar de huisarts geweest, maar die heeft vaker aangegeven dat darmkanker op mijn leeftijd niet gebruikelijk is. Dat weet ik ook maar ik heb dagelijks al 5 jaar lang last van zachte ontlasting, soms wat bloed aan mijn toiletpapier, ik heb 1 keer vorig jaar veel bloed op toiletpapier gezien maar dat was de enige keer. De andere keren zijn het kleine beetjes. Ik heb ook vaker gedacht in het verleden dat ik bloed in mijn ontlasting zag, maar de huisarts gaf toen aan dat dit eerder leek op onverteerd voedsel. Ze zei ook dat ik niet zo obsessief moest zijn over mijn ontlasting en ik kijk er al anderhalf jaar niet naar. Ik kijk nooit naar mijn ontlasting omdat ik bang ben dat ik iets zie waar ik weer bang van word. Ik heb echter nog altijd alle klachten inclusief echt veel winden laten, een zeurend gevoel onder mijn linkerrib in dat deel van mijn buik en dat blijft vaak echt lang. Dit gevoel straalt ook vaak uit naar mijn linker bilspier, heup en rug. Ik ben bang dat ik iets heb genegeerd voor jaren en dat het al die tijd kanker is.