Hallo.
Ik heb een vraag. Ik heb hele aparte klachten. Nu heb ik geprobeerd mijn kin op mijn borst te leggen alleen voel ik enorm veel spanning, trekkend gevoel. Alsof er stroom op staat onder mij nek die doorloopt tot onder aan de schouders. Soms loopt het door naar mijn arm.
Bij de fysio laatst werd ik masseert in mijn schouder en mijn voet aan die kant ging ineens stijf staan met enorm veel spanning.
Ik ben echt bang dat dit met mijn zenuwen te maken heeft. Zijn het de zenuwen of invloed van de spieren?
Ik denk dat het de spieren zijn. Bespreek het met de fysio
Ik zal wat specifieker zijn.
Als ik mijn kin op de borst doe. loopt er een strak pijnlijk gevoel naar mijn schouder en in mijn rug. best pijnlijk
Hey,
Er wordt niet voor niks gezegd het met je fysio te bespreken. Die kent je dossier en kan er ter plekke naar kijken en het eventueel gelijk behandelen.
Via een forum zonder lichamelijk onderzoek is er geen diagnose te stellen. Dus helaas ook geen goed antwoord op je vraag mogelijk.
Dankje voor je antwoord.
Snap ik. Ik was meer benieuwd of iedereen dit heeft en op die manier gewoon de spieren in je nek zijn.
Ik krijg het ook als ik teveel spanning op mn spieren heb. Mijn fysio houdt mijn nek, rug en schouders los en voorkomt het daarmee.
Ik heb dezelfde klachten, kan mijn kin niet op de borst drukken en als ik een bolle rug maak doet het ontzettend pijn tussen mijn schouders.Heb er nu 3 dagen last van. Kreeg dit toen ik een bepaalde beweging naar de kat maakte. Ik kan mijn rechterarm nu ook minder gebruiken, voel een soort zenuwbeknelling en tintelingen doorheen. Kannpas 8 januari bij mijn huisarts terecht. Wat kan ik zelf doen? Alsvast bedsnkt voor de tips
8 januari pas??? dat is onacceptabel lang
Probeer of je eerder bij een fysiotherapeut terecht kunt
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies