Omdat dat gewoon niet altijd hoeft.
Hier hebben we het al over gehad:
Angst stress en hyperventilatie
Kan het ook komen doordat ik mijn mijn knieën heel ver naar achteren uit als ik sta?
Dat kan ik zo niet beoordelen
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Zonder enige vorm van onderzoek helemaal niet. Daar zou je dan naar de huisarts voor moeten gaan
Oud topic maar ik wou toch even melden (aangezien ik hier zelf nu op stuit) dat dit soort klachten te maken hebben met stress en chronische hyperventilatie, het eigenwijze gedrag van de topicstarter komt mij ook bekend voor want hoe kan zoiets als verkeerd ademen nou ervoor zorgen dat je dit soort klachten krijgt.
Als je zelf gaat googlen op symptomen dan weet je vrij zeker dat je dood gaat, ben je daar gevoelig voor dan raak je in paniek, ga naar de huisarts en bespreek je klachten, als je al weet dat je stress en angstig bent dan kan de dokter sneller oordelen dat je waarschijnlijk chronisch hyperventileert en je doorverwijzen.
Overigens is chronische hyperventilatie niet hetzelfde als acute hyperventilatie waarbij je vaak hoort dat iemand in een zakje moet ademen, het is gewoon een langdurige verkeerde ademhaling waarbij je zuurstof en stikstof verhouding in je lichaam niet meer klopt, dat moet je herstellen en dat gaat niet in 1 dag, net zoals als dat je de huidige klachten hebt gekregen, daar ging ook een lange tijd overheen.
Zoek eens op de hyperven methode, heeft bij mij geholpen, de rest kan door de psychosomatische fysiotherapeut, ademcoach of misschien zelfs de huisarts worden aangeraden.