Hoi Bella
Zijn jou klachten verminderd?
Ik herken je nekklachten en suizen etc heel erg.
Ook ik ben in behandeling geweest bij fysio en stopte de koffie ( alchohol dronk/ drink ik niet).
Bij mij is het nog niet weg helaas, heb jij de oorzaak kunnen vinden?
Wel ben ik acuut in de overgang geraakt vorig jaar toen de klachten starten, ondanks hormoontherapie is het niet weg helaas.
Hoop wat van je te horen.
Groetjes esli
Hoi,
Ik ben ook een jaar verder en ook nog 2 x covid gehad.
In het verleden ook 3 x, werkte in de zorg, dus vaak bingo.
Mijn eerste neuroloog gaf ook aan dat veel mensen met post/ long covid deze tremore hebben.
Moeilijk he? Want wat doe je er aan?
Ben jij al wat wijzer geworden?
Groetjes Esli
Mijn onzichtbare trillingen merk ik alleen bij wakker worden en bij halfslaap alleen in lighouding. Ze verdwijnen direct wanneer ik vanuit lighouding met mijn voeten trappel.
Heb ook last van trillingen mijn linkerhand en als ik wakker woord in mijn hoofd en lichaam zat zelf aan parkinson te denken maar volgens de dokter is dat niet zo
Hugo
Heb al sinds 10 jaar last van inwendige trillingen. Bij mij heeft het duidelijk kwam het ongeveer gelijk met het horen van een bromtoon lfg... die verder niemand in mijn omgeving hoort. Wanneer ik ga liggen of in de buurt van een ventilator, elektriciteitskast, koelkast, lift o.i.d. ben, dan voel ik de trilling het meest. Bijna alles heb ik geprobeerd om er vanaf te komen... Helaas.
Nu slaap ik al bijna 10 jaar met speciale muziek aan (delta waves) , zodat ik zonder trillingen in mijn lijf kan slapen. Wanneer de muziek afslaat word ik meteen wakker met het onrustige bladderende gevoel van binnen. Misschien het proberen waard voor hen die slecht slapen door de trillingen, want ook al hoor je geen brom, de oorzaak kan dan toch door Laag frequent geluid komen. Zie info LFG
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hallo Allemaal,
Met herkenning lees ik jullie verhalen. Hier ook in de nacht trillingen in mijn romp en hoofd. Ook alsof je hart fladdert.
Ik slaap er slecht door en wordt er wakker van! Ik ben 54 jaar.
Ik loop bij een homeopaat (voor iets anders) en kan eigenlijk niet zeggen of het precies toen begonnen is. Als ik wakker wordt denk ik ook dat mijn hoofd nat is van het zweet (is niet zo). Dus misschien idd de overgang. Naar de huisarts ben ik nog niet geweest, want ik zie zijn verbaasde gezicht al voor me. Thuis kon ik het ook niet uitleggen dus ik ben blij met jullie verhalen, ook al gun ik jullie dit niet! Corona heb ik niet gehad wel de eerste 2 injecties. Verder probeer ik op te letten met koffie en drink geen alcohol. Stress heb ik wel van mijn werk. Normaal werd ik altijd energiek wakker maar sinds 3/4 maanden dus niet meer….
Ik zal dit blijven volgen en als ik wat weet of uitgevonden heb laat ik het jullie weten, take care lieve mensen X